خبرگزاری کار ایران

لهستان مقابل صربستان پیروز شد

آغاز مسابقات والیبال انتخابی المپیک در اروپا

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه اروپا از شب گذشته آغاز شد و لهستان مقابل صربستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه اروپا از شب گذشته (سه شنبه شب) در برلین پایتخت آلمان آغاز شد.

دور مقدماتی مسابقات انتخابی قاره اروپا با حضور هشت تیم در دو گروه پیگیری می‌شود که تیم‌های بلژیک، آلمان، لهستان و صربستان در گروه یک با هم رقابت می‌کنند. در این گروه در روز نخست دو مسابقه برگزار شد که تیم آلمان سه بر صفر و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 19 و 26 بر 24 بلژیک را شکست داد.

در دیگر مسابقه این گروه صربستان سه بر یک مغلوب لهستان شد. لهستان در ست نخست 25 بر 22 نتیجه مسابقه را واگذار کرد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید.

در گروه دوم نیز که تیم‌های بلغارستان، فنلاند، فرانسه و روسیه با هم رقابت دارند، در نخستین روز رقابت‌ها یک دیدار برگزار شد و تیم ملی روسیه موفق به شکست فنلاند شد. تیم ملی والیبال روسیه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 19 فنلاند را شکست داد.

رائول لوزانو سرمربی، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون از جمله تماشاگران حاضر در سالن این مسابقات بودند.

قهرمان این رقابت‌ها سهمیه مستقیم المپیک به دست می‌آورد و تیم‌های دوم و سوم به رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن راه خواهند یافت.

کد خبر : ۳۳۵۹۲۲