خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

در مورد بیرانوند من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم/ با طاهری مشکلی ندارم

مدیرعامل باشگاه نفت اخبار مربوط به فروش علیرضا بیرانوند به تیم پرسپولیس را تکذیب کرد.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد توافق با باشگاه پرسپولیس بر سر انتقال علیرضا بیراوند گفت: تا الان هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس در این مورد نداشته‌ایم. روند باشگاه نفت تهران به این صورت است که مسائل مربوط به جابجایی بازیکنان در کمیته نقل و انتقالات بررسی می شود. اعضای هیت امنا باشگاه هم جزو این کمیته هستند و هرگونه تصمیم گیری در این مورد در اختیار این کمیته است و اینگونه نیست که من در مورد انتقال بازیکنان و توافق با دیگر باشگاه‌ها اختیار تام داشته باشم.

وی ادامه داد: جدا از این، سرمربی تیم اولین کسی است که باید برای جدایی بازیکن نظر بدهد و اگر وی راضی نباشد ما نمی‌توانیم با کسی در این رابطه توافق کنیم. موضوع انتقال بیرانوند هم هنوز به کمیته نقل و انتقالات باشگاه نرفته است و من اخبار مربوط به توافق با باشگاه پرسپولیس را تکذیب می کنم.

مدیرعامل نفت تهران راجع به اینکه آیا در مورد جدایی بیرانوند با علیرضا منصوریان صحبت کرده است یا خیر نیز بیان داشت: صرفاً در این مورد با منصوریان حرف نزده ام. اما آقای منصوریان پیش از این لیستی به ما داده بودند که در آن نام بازیکنانی که ایشان به هیچ وجه راضی به جدایی آنها نبود ذکر شده بود که بیرانوند و امیری هم در این لیست بودند.

قنبرزاده در پاسخ به اینکه گفته می‌شود وی به طور کلی رابطه خوبی با باشگاه پرسپولیس ندارد و این مسئله در عدم انتقال بیراوند تاثیرگذار است، تصریح کرد: به هیچ وجه اینطور نیست و من هیچ مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارم. آقای طاهری و دیگر دوستانی که در این باشگاه هستند همگی از دوستان خوب من هستند و من احترام زیادی برای باشگاه پرسپولیس، مدیران و هواداران این تیم قائل هستم. اما همانطور که گفتم در موضوع انتقال بیرانوند من اختیار تام ندارم و تنها من نیستم که باید در این مورد تصمیم بگیرم.

کد خبر : ۳۳۵۳۳۵