خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با نصیرزاده درباره ادعای عجیب عربستانی‌ها؛

ادعای‌شان بیشتر شبیه شوخی است/تشخیص محل بازی‌ها بر عهده AFC است

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۸۸۴

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است فشار عربستانی‌ها برای تحریم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بی نتیجه می‌ماند.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد حاشیه سازی تیم های عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا (اینجا) گفت: این صحبت‌هایی که از سوی عربستانی ها مطرح شده است بیشتر شبیه شوخی است. تشخیص این مسئله که بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف برگزار شود به عهده کنفدراسیون آسیا است و عربستانی‌ها کاری نمی‌توانند بکنند. ایران امن ترین کشور منطقه است در حالی که عربستان در حال حاضر نه تنها درگیر جنگ با یمن است، بلکه کارخانه تولید تروریست در تمام دنیا محسوب می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا عربستانی‌ها می توانند با استفاده از لابی قدرتمند خود، کنفدراسیون‌ آسیا را در این زمینه تحت فشار بگذارند یا خیر گفت: مطمئن باشید که اولاً فدراسیون فوتبال به طور قطع با این موضوع برخورد جدی خواهد کرد و به این حاشیه سازی ها واکنش نشان خواهد داد. ضمن اینکه مقامات فوتبال آسیا زیر بار این درخواست غیر منطقی کشور تروریستی عربستان نخواهند رفت و تصمیم غیرمنطقی در این مورد نخواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز