خبرگزاری کار ایران

واکاوی ادعای اخیر شیخ سلمان در گفت‌وگو با دکتر غفاری؛

احتمال ائتلاف رئیس AFC با شاهزاده بن‌علی

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۳۲

نماینده پیشین کشورمان در کنفدراسیون آسیا، ائتلاف میان دو نامزد انتخاباتی قاره آسیا را موجب پیروزی یکی از این دو در انتخابات فیفا می داند.

دکتر غفاری عضو پیشین ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا، در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد صحبتهای اخیر شیخ سلمان و ادعای وی مبنی بر پیروزی در انتخاب پیش روی ریاست فیفا گفت: از نظر من این ادعا فقط نشان دهنده یک چیز است و آن هم ائتلاف احتمالی شیخ سلمان با شاهزاده بن علی بر سر ریاست فیفا است. تنها در این صورت است که شیخ سلمان می تواند هر 48 رای قاره آسیا را بدست بیاورد، ضمن اینکه همیشه مقداری رای هم از کنفدراسیون های دیگر وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر این اتفاق صورت گرفته باشد، باید منتظر ریاست شاهزاده بن علی در کنفدراسیون آسیا با حمایت مستقیم شیخ سلمان باشیم. ثمره این ائتلاف ریاست شیخ سلمان در فیفا و بن علی در کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دکتر غفاری همچنین در مورد شعار شیخ سلمان در انتخابات ریاست فیفا که مبنی بر شفافیت مالی و صداقت کاری در صورت انتخاب شدن است گفت: این حرفها تنها شعار است و معمولاً هم اینگونه است که برای انتخاب یک شعار دست روی نقط ضعف رئیس قبلی می گذارند و با توجه به اتفاقاتی که اخیراً رخ داده است، شیخ سلمان هم این شعار را انتخاب کرده است. ولی مطمئناً کسی که انتخاب شود بعد از مدتی یکسری مخفی کاری ها و رانت دادنها مانند اعطای میزبانی به کسانی که در انتخابات به آنها رای داده اند را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز