خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی ملوان-استقلال

استیلی: امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر شود/امروز رافخایی عالی بود

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:امروز تنها چیزی که برای بازیکنان مهم بود هواداران بود. مربیان هم فقط به فکر هواداران بودند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در نشست خبری گفت:به بازیکنانم تبریک می‌گویم، امروز تنها چیزی که برایشان مهم بود هواداران بود. مربیان و بازیکنان فقط به فکر هواداران بودند. هر بار که از استقلال عقب افتادند تلاش کردند. امروز فقط رافخایی یک مهاجم ما به بازی رسید و زحمات بازیکنان به بار نشست. شرایط سختی قبل از بازی داشتیم و هواداران هم حامی تیم بودند. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط تیم ما بهتر شود و چند بازیکن به تیم اضافه شود تا بتوانیم یک ملوان خوب تشکیل بدهیم که باعث افتخار انزلی و مردم شود. امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول باشیم.

وی افزود: یک روز قبل از بازی دروازه‌بان اصلی خود را از دست دادیم و امروز روز خوبی برای حسینی بود به او تبریک می‌گویم. همه باید مقابل ملوان احساس مسئولیت کنند و اگر حمایت نکنند از بین می رود. همه به عشق هواداران بازی کردند و فوق‌العاده هم بودند. شرایط فنی یک طرف و شرایط روحی و روانی یک طرف. مسایل روانی تیم خیلی سنگین است. امیدوارم همه مسئولان از ملوان حمایت کنند زیرا این ملوان باعث خوشحالی خانواده‌ها می شود. اگر از ملوان حمایت نشود تنها نماینده استان در لیگ برتر هم از بین می‌رود.

وی در مورد تعویض شهاب کرمی و اینکه چرا او کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد گفت: شهاب در بازی‌های قبلی هم برای ما بازی کرده است و در این بازی مثلث نوری، زارع و آبشک بهترین ترکیب بود برای ما. شهاب هم خیلی خوب بازی کرد و وظایفش را خوب انجام داد.

استیلی در مورد حضور اولادی در ملوان گفت: چند نفر آمده‌اند و در مورد او به من گفته‌اند. ما باید بررسی کنیم. زمانی که در پرسپولیس بودیم هم او را آوردم. اگر بتواند به ما کمک کند از خدایم است به دنبال جذب بازیکنان شمالی هستیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا هفته گذشته نظرش در مورد نزهتی منفی بود، گفت: من نظرم منفی نبود و گفتم اگر پویا خوب باشد از او استفاده می‌کنم. اگر جلال رافخایی آمده باشد درویشی هافبک را به خط حمله نمی‌بردم. امروز رافخایی عالی بود و در این بازی احیا شد. حسینی هم دروازه‌بان تیم ما خیلی خوب بازی کرد.

کد خبر : ۳۳۴۵۱۴