خبرگزاری کار ایران

پانادیچ به طور موقت از پرسپولیس جدا شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با توافق سرمربی تیم و سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل بیماری پدرش به طور موقت از پرسپولیسس جدا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آندره پانادیچ به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از بیماری صعب العلاج پدرش ناچار از ترک پرسپولیس شده است. این مساله از چندی پیش مطرح شد ولی حساسیت شرایط تیم، اعلام این موضوع را تا پایان بازی با استقلال خوزستان عقب انداخت. پنج شنبه شب پس از بازی که با پیروزی دلچسب سرخپوشان همراه بود، حال وهوای هتل المپیک ودر جلسه علی اکبر طاهری با اعضای کادر فنی متفاوت رقم خورد. در جریان این نشست با توجه به هماهنگی هایی که از قبل با برانکو ایوانکوویچ به عمل آمده بود، سرپرست باشگاه پرسپولیس با عنایت به مساله خانوادگی پیش آمده با جدایی وی و با تاکید بر موقتی بودن این مساله و تمایل باشگاه به ادامه همکاری در آینده، موافقت کرد.

آندره پانادیچ نیز ضمن ابراز ناراحتی از شرایط پیش آمده واعلام اینکه اصلا تمایل نداشت در شرایط کنونی پرسپولیس را ترک کند، این مساله را اجتناب ناپذیر خواند وعنوان کرداز میان او و برادرش یک نفر باید به کرواسی برمی گشت و در نهایت با هماهنگی ایوانکوویچ قرار شد که او برای کمک به پدر و مادرش عازم شود. او ابراز امیدواری کرد این جدایی موقت باشد. طاهری نیز موافقت خود اعلام کرد، از نظر باشگاه این جدایی موقت تلقی می شود و مجموعه منتظر بازگشت هر چه سریعتر وی خواهد بود.

کد خبر : ۳۳۴۴۹۸