خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس-استقلال خوزستان

برانکو: وقتی دوازدهم بودیم گفتم قهرمان می شویم/لیگ تعطیل نمی‌شد برای ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل استقلال خوزستان نشان دادیم تیم قهرمان چگونه بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که چنین بازیکنان خوبی دارم و بازی بسیار خوبی ارایه کردیم. عملکردی داشتیم که نشان دهنده این بود که یک تیم قهرمان به چه شکلی باید بازی کند. مایل هستم به همه هم کیشانم و دوستان مسیحی سال نو میلادی را تبریک بگویم به خصوص هموطنانم کروات خودم.

وی ادامه داد: امروز بینندگان و تماشاگران یک بازی زیبا را دیدند.

برانکو افزود : در تمام 90 دقیقه تمرکز کافی داشتیم و با انگیزه و مصمم بودیم. در تمام فاز‌های مسابقه درخشان ظاهر شدیم. بیشتر از این بابت خوشحالم که یک بازی زیبا را مقابل قهرمان نیم فصل و تیم صدر جدول به نمایش گذاشتیم. تمام تعاریف که از تیمم می‌کردم و از بازیکنانم ستایش می‌کردم امروز جوابش را گرفتم. این برد اطمینان و آرامش خاطر بیشتری به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: این همان چیزی است که به آن نیاز داریم و با این وضعیت مقابل قوی‌ترین تیم‌ها می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. باردیگر به خاطر نتیجه‌ای که به دست آوردند خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ضریب اشتباه‌های بازیکنانش پایین آمده و به تیمش طعنه زده شده که تیم دوازدهم جدول است، گفت: با نظر شما موافقم. وقتی می‌گویم راضی هستم یعنی اینکه به عنوان مربی از این خوشحالم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. واقعا خوب کار می‌کردیم و بدون اشتباه بودیم. بودن افرادی که گاهی به ما انتقاد می‌کردند اما همان زمان که دوازدهم و یا سیزدهم جدول بودیم گفتم هدف ما قهرمانی است زیرا بازیکنانم عملکردشان و پیشرفت‌شان را دیدم. به همین خاطر گفتم انتظار قهرمانی داریم.

برانکو در مورد حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه و رایگان شدن طبقه دوم و حضور بیشتر تماشاگران گفت: یکی از وظایف اصلی ما در کنار نتیجه گرفتن این است که هوادار بیشتری را به ورزشگاه بیاوریم. دعوت ما از هواداران می‌تواند با بازی خوب و نتایج مناسب باشد. همان زمان که دوازدهم بودیم هواداران زیادی در تمرین و مسابقه حاضر می‌شدند و آنها یک پرسپولیس نو ومدرن را می‌دیدند که با دوندگی زیادو استحکام خوب بازی می‌کند.

وی در مورد اینکه استقلال با کمک تیم دوازدهم صدرنشین شده است، گفت: چیزی که وظیفه من است کار کردن بیشتر و عملکرد مناسب‌تر برای کسب نتیجه است و هدف ما گرفتن نتیجه با تلاش بیشتر و با عملکرد جوانمردانه است.

برانکو در مورد تعطیلات لیگ گفت: از این فرصت استفاده می‌کنیم تا کیفیت‌مان را بالا ببریم البته طبیعی است که اگر لیگ تعطیل نمی‌شد برای ما بهتر بود ولی تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

کد خبر : ۳۳۴۳۶۲