خبرگزاری کار ایران

در مسیر درستی قرار داریم

بنیتس: خراب کردن پنالتی باعث شد رونالدو با مسولیت بیشتری بازی کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۶۴

به رونالدو و دیگر بازیکنان تبریک می‌گویم، چون با هم متحد بودند. کریستیانو پس از اینکه ضربه پنالتی را به بیرون زد، با مسئولیت بیشتری بازی را دنبال کرد و البته تیم هم پشت او بود.

سرمربی رئال‌مادرید تأکید کرد ستاره پرتغالی تیمش پس از به هدر دادن ضربه پنالتی با مسئولیت بیشتری بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رافائل بنیتس در پی برتری 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیمش برابر رئال‌ سوسیه‌داد در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا گفت: به غیر از 10 دقیقه ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، ولی از همه آنها بهره لازم را نبردیم. واکنش تیم برای بازگشت به بازی عالی بود و تنها می‌توانم به بازیکنانم تبریک بگویم. این برد به ما کمک می‌کند که به آینده امیدوار باشیم.

وی همچنین در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش که در این بازی دو گل زد و یک گل از روی نقطه پنالتی نزد، عنوان کرد: به رونالدو و دیگر بازیکنان تبریک می‌گویم، چون با هم متحد بودند. کریستیانو پس از اینکه ضربه پنالتی را به بیرون زد، با مسئولیت بیشتری بازی را دنبال کرد و البته تیم هم پشت او بود.

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه اظهار داشت: در نیمه اول ما مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم، ولی در نیمه دوم از این حیث اُفت کردیم، چون سوسیه‌داد به بازی بازگشت. لوکاس واسکز هم گل زیبایی به ثمر رساند.

او همچنین در خصوص ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش در این بازی گفت: مسئولیت من به عنوان مربی این است که به خوبی از نیمکت تیمم بهره ببرم، برای همین بود که خامس رودریگس را در اوایل نیمه دوم بیرون کشیدم و متئو کواچیچ را به زمین فرستادم تا تیم جان تازه‌ای بگیرد.

بنتیس تأکید کرد: هر زمانی که به پیروزی می‌رسیم، خوشال می‌شویم. کسب پیروزی و جام‌های قهرمانی، این چیزی است که ما می‌خواهیم. به هر حال باید بگویم که رئال مادرید در مسیر درستی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز