خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در گفت‌وگو با ایلنا

صادق پور: برای انتقال راه‌آهن از استانهای مختلف درخواست داریم/بعد از بازی سایپا در مورد برادران محمدی تصمیم می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن بحث انتقال این تیم به استان قزوین را رد کرد.

رضا صادق پور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد صحبتهای مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین مبنی بر انتقال باشگاه راه‌آهن به این استان گفت: هنوز هیچ درخواستی به صورت مکتوب به دست ما نرسیده است و ما هم مدیران این استان را تا به حال زیارت نکرده‌ایم، هر موضوعی باید طبق شرایط خاص خودش سنجیده شود و فعلاً برای ما مباحث مهم‌تری به جای انتقال تیم به استانی دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از چند استان دیگر هم برای انتقال راه‌آهن درخواست داریم، ولی هنوز هیچ مذاکره رسمی و نشستی در این مورد با هیچ فردی نداشته ایم.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین راجع به بحث جدایی میلاد و مهرداد محمدی که گفته می شود از دو باشگاه ترک گروژنی روسیه و استقلال تهران پیشنهاد دارند گفت: بعد از بازی فردا و شروع نیم فصل در یک نشست ویژه در مورد جدایی این دو بازیکن تصمیم گیری خواهیم کرد. باید تمامی جوانب را بسنجیم و با در نظر گرفتن منافع باشگاه یک تصمیم منطقی بگیریم.

وی در پایان راجع به اینکه‌ آیا بحث علاقه باشگاه استقلال به جذب مهراداد محمدی صحت دارد یا خیر گفت: بله باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است وهمانطور که گفتم به زودی در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۳۴۱۷۲