خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی خبر داد:

صادقی، محمدزاده و نوروزی از سایپا جدا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۱۱۸

بهمن صادقی ، وحید محمدزاده و رضا نوروزی بازیکنانی هستند که به درخواست خودشان و با موافقت من از تیم جدا می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن، اظها‌ر کرد: وقتی به بازی‌های لیگ نگاه می‌کنیم و هر قدمی که به جلو می‌رویم می‌بینیم که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. ما باید تمرکز خودمان را بالا ببریم و سعی کنیم شایستگی‌های خودمان را نشان دهیم.

وی افزود: طی روزهای گذشته جلساتی را با بازیکنان برگزار کردیم و من نکاتی را به آنها گفتم. برای قرار گرفتن در مکان‌های خوب جدول باید تلاش کنیم. به هیچ وجه بازی‌هایی که پیش‌رو داریم آسان نخواهد بود چون همه تیم‌ها با ایده خودشان به مصاف ما می‌آیند. امیدوارم که بازیکنان‌مان بازی‌های پیش روی را آسان نگیرند.

سرمربی سایپا درباره جدایی سه بازیکن از تیمش بیان کرد: بهمن صادقی ، وحید محمدزاده و رضا نوروزی بازیکنانی هستند که به درخواست خودشان و با موافقت من از تیم جدا می‌شوند.

جلالی درباره عملکرد تیمش در نیم فصل دوم نیز تصریح کرد: ما نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و یک بازی منطقی را در تبریز به نمایش گذاشتیم. امیدوارم که با کارهای زیر ساختی که انجام دادیم بتوانیم موفق شویم. من به آینده امیدوارم ولی مهم این است که باشگاه ابتدا به انضباط مالی برسد، چون اگر به انضباط مالی برسد توقعات بعدی نیز اجرایی شد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا در پایان درباره برنامه تیمش در نیم فصل هم خاطر‌ نشان کرد: اردویی را بسته به شرایط مالی باشگاهمان برگزار خواهیم کرد. همان طور که گفتم اولویت ما انضباط مالی در برابر بازیکنان‌مان است که باید اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز