خبرگزاری کار ایران

تاج: منصوریان در حدی نیست که بگوید بازی نمی‌کنیم

رئیس سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مسئول هواشناسی، آلودگی هوا و داوریها نیست.

 به گزارش ایلنا، مهدی تاج درباره اعتراض برخی تیم‌ها به تغییر زمان دیدارهایشان در هفته شانزدهم گفت: سازمان لیگ نظم بسیار خوبی در برگزاری مسابقات داشته و نمره بسیار خوبی گرفته است در حدود 5 هزار مسابقه‌ای که در لیگ‌های فوتبال برگزار کرده‌ایم 7 درصد انحلال از برنامه داشتیم.

وی ادامه داد: به ما اعلام کردند که ‌آلودگی هوا به گونه‌ای است که نمی‌توانید یکشنبه بازی‌ها را برگزار کنید ما هم به باشگاه‌ها اعلام کردیم در مورد سلامت مردم نمی‌توانیم تصمیم بگیریم و عین نامه کمیته اضطرار را روی سایت سازمان لیگ قرار دادیم و به باشگاه‌های استقلال و نفت هم اعلام کردیم اگر اجازه بدهند دوشنبه و اگر اجازه ندهند سه‌شنبه بازی‌هایشان برگزار می‌شود. اگر هم هوا خوب نشد به زمان دیگری موکول می‌شود.

تاج در خصوص اینکه تیم‌ها با علم به برگزاری دیدارشان در روز سه‌شنبه، روز قبل سنگین انجام داده بودند گفت: این موضوع را اعلام کردیم که ممکن است بازی به روز دوشنبه موکول شود. منصوریان و بقیه در حدی نیستند که در مسابقات شرکت نکنند در این موضوع با افشارزاده هم صحبت کردیم کسی را در حدی نمی‌دانیم که بخواهد در مسابقه شرکت نکند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: قبلاً هم اعلام کرده بودیم اگر هوا خوب شد مسابقات دوشنبه برگزار می‌شود در غیر این صورت به سه‌شنبه موکول خواهد شد اما کمیته اضطرار که کمیته‌ای امنیتی هم است به ما اعلام کرد هوای روز دوشنبه بهتر از سه‌شنبه است و اگر می‌خواهید بازی‌ها را برگزار کنید دوشنبه بهتر است.

تاج در خصوص ارتباط این موضوع به برگزاری اردوی تیم فوتبال امید گفت: امروز به مایلی‌کهن اعلام کردیم اگر امروز و فردا هوا بد بود اجازه بازی نمی‌دهیم اما برخی صحبت کردند به سازمان لیگ باید کارت قرمز داد اصلاً چنین چیزی درست نیست به من گفتند لحن تاج تند بوده است اما بدون قاطعیت نمی‌توان سازمان لیگ را اداره کرد ادبیات من تند نبود بلکه خیلی هم ‌آرام بود اما محکم و قاطع صحبت کردم.

وی با بیان اینکه یک روز بازی عقب افتاده است اما به لیدر خط می‌دهند شعار دهد یا با ماسک به استادیوم می‌آیند گفت: این موضوعات را پیگیری و رصد می‌کنیم و با بانیان آن برخورد خواهیم کرد، طرفدار هیچ تیمی هم نیستیم و به نفع هیچ تیمی هم تصمیم نمی‌گیریم.

کد خبر : ۳۳۳۸۲۲