خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی استقلال-سیاه جامگان

کاظمی: من مقصر اصلی این باخت هستم/قطعاً در لیگ می مانیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۸۲۰

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت که مقصر شکست تیمش برابر استقلال او بوده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال در آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: عدم شناخت من از بازیکنان جدید و اینکه تیم را بد ارنج کردم باعث شد شکست بخوریم. استقلال روان‌تر و بهتر از ما بازی کرد و مستحق برد بود.

وی عنوان کرد: من ریسک کردم و شناختی از بازیکنان جدید نداشتم و بازیکنان جدید را بازی دادم. با این حال قول می‌دهم در لیگ برتر بمانیم و در نیم‌فصل دوم بهتر بازی کنیم. این تیم پتانسیل لازم را دارد و در اردوی ترکیه به اهداف تاکتیکی نزدیک می‌شویم.

کاظمی گفت: دو تا بازیکن آزاد جا داریم و امروز هم نتوانستیم از بازیکنان جدید بهره ببریم که به خاطر ناآمادگی آنها بود.

سرمربی سیاه‌جامگان اظهار داشت: از بازیکنان خواسته بودم هجومی بازی کنند. اعتقاد به این ندارم که 5 نفر برای اولین در آزادی بازی کرده اند و دلیل عملکردشان همین بوده است. بازیکن باید بازی کند هر چند جوان باشد.

به گزارش تسنیم، فرهاد کاظمی همچنین با حضور در نشست خبری گفت: خیلی از مواقع آنقدر بد بازی کردیم که حرفی برای گفتن بخصوص در نیمه اول نداشتیم. عدم تاکتیک‌پذیری بازیکنان به دلیل عدم شناخت خود من از آنها بود چرا که دستمان بسته بود و مجبور بودیم از این نفرات خارجی استفاده کنیم. ما در نیمه اول بد بودیم و در نیمه دوم بدتر از آن بازی کردیم .

وی ادامه داد:‌ اگر می‌توانستم در نیمه اول 6،7 بازیکن را تعویض می‌کردم. به هر حال استقلال سرتر از ما بود و به پیروزی رسید. همچنین من از داوری راضی هستم.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در خصوص تغییر زمان بازی این تیم و اعتراض تیم‌های لیگ برتری به تصمیم سازمان لیگ گفت: به شخصه تیمم آماده بود یکی، دو روز جابه‌جایی در زمان بازی برای من فقط یک بهانه است. کدام یک از ما تاکنون جمع شده‌ایم تابه سازمان لیگ و فدراسیون برویم و از آنها تشکر کنیم؟ به نظرم ما باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشیم. ما برای بازی در روز سه‌شنبه تمرین کرده بودیم اما شرایط را می‌پذیرم و باید آن را قبول کنیم.

وی درباره تنها گل به ثمر رسیده تیمش عنوان کرد: من روی خط نبودم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

کاظمی در پایان گفت: شک ندارم که سیاه‌جامگان در لیگ برتر باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز