خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های قطری خبر دادند:

دژاگه آماده بازی شد

رسانه‌های قطری از رفع آسیب دیدگی اشکان دژاگه خبر دادند و اعلام کردند که او به دیدار هفته آینده العربی برابر الخور خواهد رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الرای قطر، اشکان دژاگه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی در ترکیب العربی قطر داشته است. او در هفته دوازدهم برابر المسیمیر موفق شد که گل چهارم تیمش را به ثمر برساند اما آن دیدار برای این ستاره ایرانی خاطره خوبی نداشت چرا که آسیب دید.

دژاگه در دو بازی اخیر العربی نتوانست به میدان رود و جالب اینکه در هر دو بازی هم این تیم قطری عملکرد خوبی ازخود نشان نداد و بازی را واگذار کرد تا برای نخستین بار در فصل جاری در دو بازی پیاپی شکست را تجربه کند.

رسانه‌های قطری قبل از این دو بازی به انتقاد از عملکرد دژاگه پرداختند و تاکید کردند که او عملکرد خوبی در العربی نداشته و به احتمال زیاد در فصل جابجایی زمستانی از این تیم جدا خواهد شد اما غیبت این ستاره ارزشمند ایرانی در دو دیدار اخیر العربی که با شکست این تیم مواجه شد نشان داد که این تیم قطری بسیار به دژاگه وابسته است و به همین خاطر کادر پژشکی این باشگاه نهایت تلاش خود را می کند تا این بازیکن ایرانی را آماده دیدار هفته آینده برابر الخور کند.

روزنامه الرای قطری نوشت که دژاگه به احتمال زیاد امروز تمرینات خود را شروع خواهد کرد تا آماده دیدار هفته آینده برابر الخور شود و بتواند العربی را دوباره به روند پیروزی برگرداند.

آسیب دیدگی اشکان دژاگه باعث شد که شاگردان زولا در دو بازی اخیر خود تن به شکست دهند و از صدر جدول رده بندی فاصله زیادی گیرند.

دژاگه دومین فصل حضورش در العربی را پشت سر می‌گذارد. می‌توان این بازیکن را بهترین لژیونر ایرانی لیگ ستارگان قطر در فصل جاری دانست.

کد خبر : ۳۳۳۷۲۴