خبرگزاری کار ایران

ثروتمندان به دنبال پپ

پاری‌سن‌ژرمن مشتری جدید گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۶۴

قرارداد بلان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و ظاهراً قهرمان فرانسه به انتظار پپ، حاضر به تمدید مدت همکاری مربی موفق خود نیست.

یک تیم ثروتمند به جمع خواستاران پرتعداد سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، با اضافه شدن پاری‌سن‌ژرمن، تیم ثروتمند فرانسوی، تنور رقابت برای جذب پپ گواردیولا، سرمربی فعلی بایرن مونیخ داغ‌تر شد.

 پس از اینکه او زیر بار تمدید قرارداد سه ساله خود با تیم آلمانی نرفت، کارلو آنچلوتی ایتالیایی رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده و جانشین پپ معرفی شد و حالا در شرایطی که حتی رقم قرارداد این مرد موفق با منچسترسیتی فاش شده، پاری‌سن‌ژرمن با ابراز علاقه رسمی، ماجرای انتخاب تیم بعدی موفق‌ترین سرمربی بارسلونا را پیچیده کرده است.

«فیگارو» نشریه معتبر فرانسوی اخیراً با اعلام خبر علاقه «الخلائفی» مالک ثروتمند پاری‌سن‌ژرمن به جذب گواردیولا، عدم ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به لوران بلان، سرمربی فعلی پاریسی‌ها  را نوعی چراغ سبز قهرمان سه فصل اخیر لیگ دسته اول فرانسه به گواردیولا ارزیابی کرد؛ به خصوص اینکه قرارداد بلان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و ظاهراً قهرمان فرانسه به انتظار پپ، حاضر به تمدید مدت همکاری مربی موفق خود نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز