خبرگزاری کار ایران

نشست خبری دیدار گسترش فولاد-سایپا

کمالوند: ما با 2 حریف بازی داشتیم یکی تیم سایپا بود، حریف دوم هم داور مسابقه بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما امروز علاوه بر سایپا مقابل تیم داوری هم بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هر صورت روز بدی را پشت سر گذاشتیم ولی امروز ما با 2 حریف بازی داشتیم یکی تیم سایپا بود، حریف دوم اشکان خورشیدی داور مسابقه بود که نقش زیادی را در دیدار امروز داشت.

وی افزود: اهل توجیه نیستم ولی سوت‌های داور روی اعصاب بازیکنان ما بود و خطایی هم که داور مسابقه اعلام کرد و منجر به گل شد خطا نبود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: سرمای هوا در تبریز اجازه تمرین کردن به ما نمی‌دهد و با وجود اینکه زمین تمرینی خوبی داریم چمن یخ می‌زند و تیم ما که بیشتر روی زمین کار می‌کند نمی‌تواند برنامه‌های تمرینی خود را پیاده کند.

کمالوند با اعتراض به عملکرد داور گفت: اهل توهین و اهانت به داور نیستم بلافاصله پس از بازی رسماً از داور مسابقه شکایت می‌کنیم چون قضاومت ضعیفی در این دیدار شاهد بودیم.

وی ادامه داد: برد و باخت جزئی از فوتبال است و سایپا امروز از موقعیت‌هایی که داشت به خوبی استفاده کرد ولی با وجود اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم باید از عملکردشان در لحظه گل سایپا به شدت انتقاد کنم چون در طول هفته بارها در این مورد به آنها تذکر داده بودم ولی باز هم غفلت کردند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر مشکلات تیمش در ضربات آخر گفت: متأسفانه در تمرینات بازیکنانمان در ضربه به چارچوب عملکرد خوبی دارند ولی در بازی در این مورد ضعیف ظاهر می‌شویم، این مشکلی است که وجود دارد و تفاضل گل ما با توجه به گل‌های کمی که دریافت کردیم نشان‌دهنده این موضوع است و مجبوریم با داشته‌هایمان این مشکلات را از میان برداریم.

کمالوند در مورد اینکه آیا انتقال کیانی به تراکتورسازی به تیمش ضربه نزد، تأکید کرد: به طور قطع هر تغییراتی یک خسارتی به دنبال دارد و ما نمی‌توانستیم به زور کیانی را حفظ کنیم ولی تعطیلات نیم‌فصل به تیم ما کمک می‌کند که از این شرایط خارج شویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش، خاطرنشان کرد: از عملکرد سامان نریمان‌جهان و سیدصالحی راضی بودم ولی آنها با تیم ما ناهماهنگ هستند و چون در خط حمله تغییراتی داشتیم امروز مشکلاتی به وجود آمد که در تعطیلات نیم‌فصل این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

کد خبر : ۳۳۳۵۶۲