خبرگزاری کار ایران

نشست خبری دیدار استقلال اهواز-صبای قم

بختیاری‌زاده: بازیکن باید جانش را برای تیم بگذارد/قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک می گویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در پست دفاع وسط و پست مهاجم نیاز به جذب دو بازیکن داریم تا بخشی از مشکلاتمان حل شود.

به گزارش ایلنا، سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم و شکست 3 بر صفر تیمش، گفت: قهرمانی استقلال خوزستان در نیم فصل اول را تبریک می‌گویم. حق خوزستان این است که در صدر جدول باشد. متاسفانه فولاد با تجربه چند ساله حال و روز خوبی ندارد و امیدواریم این تیم از این وضعیت خارج شود. استقلال اهواز قدیمی‌ترین تیم استان هم وضعیت خوبی ندارد. اگر اخراج شدم و دوباره بازگشتم به عشق فوتبال خوزستان است.

وی افزود: برایم جای تاسف داشت که در برگشت به استقلال اهواز وضعیت تیم را اینطور دیدم. بازیکنان را در یک فرصت کم به استقلال اهواز آوردیم.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: صبا حقش است که در بالای جدول باشد. این تیم وضعیت خوبی دارد. دایی با بازیکنانی که دارد در زمین چندبار تغییر تاکتیک داد. همه تلاشم این است که استقلال اهواز را مثل 5 هفته اول لیگ برتر به شرایط خوبی برسانم. فرصت زیادی برای کار با تیم نداشتم. امیدوارم با کمک شما تیم را خوب کنیم. باید در فصل نقل و انتقالات هم چند مهره خوب جذب کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: دیروز که به تمرین رفتم تعجب کردم. دیدم خیلی از بازیکنان جوان با عادل کلاه‌کج در حال تمرین هستند در حالیکه هیچکس کنار تیم نیست. نفت تهران هم مشکلات زیادی دارد مسئولان تیم در 48 ساعت اخیر چشمشان را هم نبستند. کار خیلی سخت است. باید تیم را تقویت کنیم تا تیم به موفقیت برسد. سرباز در جنگ اگر پول تمام شد باید بگوید من نمی‌جنگم او باید جانش را بگذارد و بازی کند. ما برای سربلندی باشگاه و فوتبال خوزستان جانمان را می‌گذاشتیم مردم اگر خواهان بازگشت ما بودند به این خاطر است که می‌دانند جانمان را برای موفقیت تیم می‌گذاشتیم عادل کلاه کج به قلب دفاع رفت در حالیکه اصلا آنجا پستش نبود. او جوانان تیم را هم به خوبی راه انداخت. در برنامه‌های ما این است که 2 دفاع آخر خوب جذب کنیم دیدید که به محوطه جریمه رسیدیم اما گل نزدیم دو تمام کننده خوب هم می‌خواهیم.

وی در مورد داوری، گفت: داوری خیلی خوب بود او با تصمیم درستی بازیکن ما را اخراج کرد.

کد خبر : ۳۳۳۵۵۹