خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال

برگزاری هفته پانزدهم در هشتمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۲۹

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال مصادف است با هشتمین سالگرد پرواز ستاره تیم ملی ایران؛ 7 دی‌ماه روزی است که بسکتبال ایران را برای همیشه داغدار کرد.

به گزارش ایلنا، هفتم دی ماه 1386 بود که بسکتبال ایران "آیدین نیکخواه بهرامی" یکی از ستاره‌های جوانش را در یک سانحه رانندگی از دست داد و حالا در هشتمین ساگرد پرواز او هفته پانزدهم لیگ برتر ایران با یاد و نام او برگزار خواهد شد. تمامی بازی‌های هفته پانزدهم با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود و مراسم یادبود پسر خاص بسکتبال نیز پیش از دیدار نیروی زمینی و نفت آبادان در سالن آزادی برگزار می شود.

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با دیدار حساس دو تیم شیمیدر تهران و شهرداری اراک همراه است. در جریان این مسابقه تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم می‌روند و رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت. در یک طرف میدان شیمیدر است که در دیدار قبلی‌اش باخته و به رده سوم جدول سقوط کرده و امیدوار است با هماهنگ‌تر شدن بازیکن خارجی‌اش بتواند دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

در طرف دیگر میدان نیز شهرداری اراک به عنوان میزبان وارد مسابقه می‌شود که این روزها به خوبی حریفانش را شکست می‌دهد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی در بین مدعیان قرار گرفته‌ است. شاگردان محمد کسایی‌پور با اینکه در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد بتوانند جزو بهترین ها باشند با آغاز دور دوم لیگ تمام حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند و حالا می خواهند در خانه به یازدهمین برد خود برسند.

پتروشیمی صدرنشین لیگ در این هفته میزبان است و کار دشواری نخواهد داشت. شاگردان مهران شاهین‌طبع در هفته پانزدهم به مصاف تیم آینده سازان اصفهان می‌روند که روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و مشکلاتشان هنوز حل نشده‌ است. پتروشیمی با پیروزی در این مسابقه می‌تواند صدرنشینی‌اش در لیگ را مستحکم کند.

در دیگر دیدارهای این هفته، نفت آبادان که از صدر فاصله گرفته به تهران می‌آید و برابر نیروی زمینی صف‌آرایی خواهد کرد، دانشگاه آزاد در خانه پذیرای ثامن مشهدی است که با تغییر در کادرفنی‌اش امیدوار است روند رو به رشدی پیدا کند. مهران حاتمی دو روز با تیم جدیدش تمرین کرده و راهی تهران شده و دوشنبه با تیم اسبقش پیکار خواهد کرد.

در آخرین مسابقه نیز دو تیم شهرداری گرگان و شهرداری تبریز به مصاف هم می‌روند.

** برنامه کامل هفته پانزدهم:

دانشگاه آزاد - ثامن مشهد - سالن حکیمیه - ساعت 16

پتروشیمی - آینده سازان - ماهشهر - ساعت 16

شهرداری اراک - شیمیدر تهران - اراک - ساعت 16

نیروی زمینی - نفت آبادان - سالن آزادی - ساعت 16

شهرداری گرگان - شهرداری تبریز - گرگان - ساعت 16

** جدول رده‌بندی:

1.پتروشیمی

2.شهرداری اراک

3.شیمیدر

4.نفت آبادان

5.دانشگاه آزاد

6.شهرداری گرگان

7.ثامن مشهد

8.شهرداری تبریز

9.آینده سازان

10.نیروی زمینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز