خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ادعای نماینده علی دایی؛

عبدی: سیاسی هیچ ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۶۶

تیم روند خوبی داشته و مردم هم خوشحال هستند و امیدوارم روند پرسپولیس بهتر هم بشود و طوری عمل کنیم که کارمان به قهرمانی ختم شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی است که حمید رضا سیاسی هیچ ارتباطی با این باشگاه ندارد و تمام مطالبات و پرداختی ها از سیستم باشگاه انجام می شود و غیر از حساب باشگاه به هیچ عنوان پرداختی برای طلب کاران صورت نمی گیرد.

گفت و گوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

*بهمن دهقان نماینده علی دایی مدعی شده ورود حمید رضا سیاسی به مطالبات دایی از پرسپولیس نشان می دهد که در پشت پرده سیاسی همه کاره باشگاه پرسپولیس است. در این رابطه موضع شما چیست؟

پرسپولیس هم هیات مدیره دارد و هم مدیر عامل و فکر نمی کنم این بحث ها اصلا واقعیت داشته باشد. سیاسی مدتها است که به باشگاه پرسپولیس نیامده و ارتباطی هم با باشگاه ندارد.

*اما دهقان مدعی شده که سیاسی به ماجرای مطالبات دایی ورود کرده است؟

در آن مقطع که سیاسی در پرسپولیس بود مطالبات دایی از حساب باشگاه داده شده بود و اسناد آن هم موجود است. هر کسی هم که از پرسپولیس طلب داشته باشد و هر پرداختی که باشد از سیستم باشگاه انجام می شود. 

*بهروز رهبری فر چندی پیش مدعی شده بود که برخی از مربیان تیم های پایه برای حضور بازیکنان در این تیم ها از بازیکنان پول می گیرند. شما در هیات مدیره این بحث را دنبال کردید؟

من در آکادمی باشگاه نیستم و هر مساله ای که مستند از سوی مدیران آکادمی یا حراست باشگاه به هیات مدیره گزارش شود پیگیری می کنیم. مطمئنا طاهری به عنوان مدیر عامل باشگاه و پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس این مسائل را پیگیری می کنند.

*جالب است که باشگاه در این رابطه هیچ واکنشی نشان نداد!

این بحث ها را پیگیری می کنیم. به هر حال یک سری از مربیان در آکادمی مشغول به کار هستند و بهتر است به جای واکنش نشان دادن این مسائل را از راه منطقی حل کرد.

*بازی بعدی پرسپولیس با پدیده در مشهد را چطور پیش بینی می کنید؟

من در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنم و فقط برای تیم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم پدیده را ببریم و باید هم ببریم. تیم روند خوبی داشته و مردم هم خوشحال هستند و امیدوارم روند پرسپولیس بهتر هم بشود و طوری عمل کنیم که کارمان به قهرمانی ختم شود.

*برانکو هم در حرفهایش مدام از قهرمانی می گوید. نظر شما چیست؟

قهرمانی ایده آل ما است و چیزی جز قهرمانی نمی تواند راضی کننده باشد. انتظار طرفداران و ایده آل باشگاه فقط قهرمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز