خبرگزاری کار ایران

جابر انصاری:

وصول دلارهای فدراسیون‌فوتبال، جزو وظایف وزارت‌خارجه نیست

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۲۲۹

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد که وصول دلارهای فدراسیون فوتبال، جزو وظایف وزارت‌خارجه نبوده است.

به گزارش ایلنا، حسین جابر انصاری درباره بحث‌های مطرح شده درخصوص وصول دلارهای فدراسیون فوتبال در خارج از کشور و پرداخت آن به فدراسیون فوتبال گفت: وزارت امورخارجه کمک‌کننده، سرویس‌دهنده و خادم نهادها و موسسات کشور بوده و بعضا کارهایی انجام داده و می‌دهد که به هیچ‌وجه جزو مسئولیت‌هایش نیست.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص و درخواست خود سازمان‌ها و اصرار آنها در حقیقت کارهایی را بر عهده گرفته که جزو وظایف وزارت‌خارجه نیست.

جابر انصاری افزود: درخواستی از طرف فدراسیون‌فوتبال مطرح شد و براساس خواسته و پیگیری خود آنها کاری انجام شده است. مبادله بخش عمده پول فدراسیون‌فوتبال انجام گرفته و ممکن است یک مقدار جزئی از آن باقی مانده باشد که آن‌ هم براساس توافقات و مکانیسم موجود بین دو طرف، تسویه خواهد شد.

وی همچنین از پخش‌نشدن مصاحبه فردوسی پور با ظریف در برنامه 90 هم به شدت انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی رسانه ملی در این زمینه شد. 

جابرانصاری در باره گفت: ماه‌ها مسئولان این برنامه پیگیری و سماجت کردند و پی در پی زنگ زدند، آمدند و رفتند تا بتوانند این مصاحبه را انجام دهند . منطق کار این است که قبلا هماهنگی را در مجموعه کاری خود انجام می‌دهند و بعد این همه پیگیری و سماجت می‌کنند. این‌ها را نمی‌توان فردی تفسیر کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه متذکر شد: دکتر ظریف تمایلی به انجام این مصاحبه نداشت. اصرارها و پیگیری‌های پی در پی دوستان سیما و تهیه‌کنندگان این برنامه ورزشی باعث شد وزیر امورخارجه با انجام این گفت‌وگو موافقت کند و در نهایت مصاحبه انجام شد. صداوسیما بخاطر این برخورد غیر مسئولانه باید پاسخگوی افکار عمومی ملت ایران باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز