خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین مساله، قهرمانی پرسپولیس است

برانکو: بهترین هدیه‌‌ام را در نظرسنجی نود گرفتم

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۸۰

سرمربی پرسپولیس گفت: مهم نیست که من بهترین مربی و طارمی هم آقای گل شود؛ مهم قهرمانی پرسپولیس است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در خصوص جلسه با طاهری اظهار داشت: تمرینات در زمین شماره 2 آزادی داشته باشیم و اردوی دبی ما هم هنوز قطعی نشده است. در خصوص مصاحبه با افراد مختلف صحبت کردیم و گفتیم که حواس همه باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شب گذشته در برنامه نود به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد تاکید کرد: بهترین هدیه من بود، بدون هواداران نمی توانستم بهترین مربی شوم و طارمی هم نمی توانست آقای گل شود. از آنها و کادرفنی تشکر می‌کنم. همین طور باشگاه که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در پایان فصل هم به چنین عنوانی دست یابد یادآور شد: بستگی به جایگاه ما دارد. مردم کار ما را شناختند. کار جدیدی انجام دادیم و سرزندگی را به تیم آوردیم. مهم نیست که بهترین مربی شوم یا خیر؛ مهم نیست طارمی آقای گل شود. مهم تر از همه این است که تیم ما اول شود. مهم قهرمانی ماست.

برانکو در خصوص لیست خروجی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنی از تیم نمی‌رود. با توجه به اینکه بازیکنان خوب بازی می کنند پیشنهاد برای آنها می‌آید. بازیکن، باشگاه فعلی و باشگاه بعدی هستند که از 3 جبهه باید تصمیم گرفته شود.

وی در مورد بازی با پدیده گفت: بازی سختی خواهیم داشت. همه می‌دانیم که تیم‌هایی که می‌خواهند با پرسپولیس بازی کنند بیش از حد توان‌شان ظاهر می‌شوند اما بارها گفتم که لیگ وضعیتی دارد که هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز