خبرگزاری کار ایران

جهت آماده‌سازی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

کادر فنی تیم ملی جوانان به فدراسیون فوتبال برنامه یک‌ساله داد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۰۸۵

کادرفنی تیم ملی جوانان برای آماده سازی مناسب برای رقابت‌های قهرمانی آسیا، برنامه یکساله ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کادر فنی تیم ملی جوانان برای آماده سازی هرچه بهتر جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی جوانان، به فدراسیون فوتبال برنامه یک ساله داد.

تیم ملی جوانان کشورمان که اوایل پاییز موفق شد در مرحله اول مقدماتی جام جهانی جوانان به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کند، اولین اردوی خود را برای حضور هرچه بهتر در مرحله نهایی این رقابتها که در پاییز سال آینده برگزار خواهد شد پشت سر گذاشت.

در همین رابطه با صلاحدید کادرفنی تیم ملی جوانان و سرمربی این تیم امیرحسین پیروانی، برای آماده سازی مناسب این تیم، برنامه ای یک ساله به فدراسیون فوتبال ارائه شده است که در این برنامه چند اردوی خارجی و چند دیدار تدارکاتی با تیم های خارجی در نظر گرفته شده است که فدراسیون فوتبال در حال فراهم کردن مقدمات این اردوها و مسابقات است.

این برنامه که گام اول آن به صورت یک اردوی کوتاه مدت 4 روزه در کمپ تیم ملی برگزار شد، شامل چند اردوی برون مرزی و انجام دیدارهای دوستانه مناسب با کشورهای خارجی نیز می شود که فدراسیون در حال فراهم کردن شرایط برای برگزاری این اردوها است. در همین رابطه چند تیم هم برای بازی دوستانه با تیم ملی جوانان اعلام آمادگی کرده اند که در صورت فراهم بودن شرایط این بازی ها انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که به عنوان مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی جوانان نیز شناخته می شود، مهر ماه سال آینده در کشور بحرین برگزار خواهد شد. همچنین قرعه کشی مرحله نهایی این دیدارها اردبیهشت ماه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز