خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

زود است درباره تمدید قرارداد برانکو حرف بزنیم/پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۹۸

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرمربی این تیم هنوز لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای نیم فصل را به باشگاه نداده است.

دکتر محمدرضا زادمهر، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ایلنا در مورد بازیکنان ورودی خروجی سرخپوشان در نیم فصل گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که خود من با آقای برانکو داشتم، ایشان اعلام کردند که از همه بازیکنان تیم راضی هستند و نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد، به خاطر همین هم هنوز لیستی به ما نداده است. ضمن اینکه هر زمان برانکو احساس کند بازیکنی را نیاز دارد، باید کتباً به باشگاه اعلام کند تا ما اقدامات لازم را انجام بدهیم. البته این را هم باید بگویم که در نیم فصل احتمالاً یکی دو نفر از جمع بازیکنان جدا می‌شوند و پرسپولیس را ترک می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا مهرداد کفشگری یکی از بازیکنانی است که در نیم فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد گفت: من نمی توانم نامی از کسی ببرم. هر وقت تصمیم قطعی را در مورد این بازیکنان گرفتیم نام آنها را  در رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس راجع به حمایت های مدیران باشگاه از سرمربی تیم، علیرغم نتایج ضعیف اوایل فصل و روند رو به پیشرفت سرخپوشان گفت: برای گرفتن هر تصمیمی باید با فکر و منطق عمل کرد و بعد از آن باید پای تصمیمی که گرفته ایم بمانیم. ما هم به خاطر اینکه به این نتیجه رسیده بودیم که برانکو بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است، در روزهای سخت ابتدای فصل با قاطعیت از ایشان حمایت کردیم. برانکو یک مربی بسیار با شخصیت و حرفه ای است و ما می دانستیم با توانایی هایی که دارد می تواند شرایط بحرانی را پشت سر بگذارد و با اعتقادی که به کار برانکو داشتیم از ایشان حمایت کردیم. مهمترین فاکتور برای موفقیت یک تیم وجود آرامش در درون باشگاه است که این آرامش باید به کادر فنی، بازیکنان و هواداران هم تزریق شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم اینکه در ابتدای فصل مشکلات و حواشی زیاد بود و خیلی ها به نحوه جذب بازیکنان ایراد می گرفتند، ولی در ادامه ثابت شد که بازیکنانی که جذب شده اند چه کیفیتی خوبی دارند و می‌بینید که هرکدام تا چه حد در موفقیت تیم نقش داشته اند. به عنوان مثال محمد انصاری را کسی تا 8 هفته پیش نمی شناخت، اما الان در پست خودش یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و این دلیلش چیزی جز حمایت‌های صورت گرفته و اعتماد کادر فنی نبوده است.

زادمهر با اشاره به سخت تر شدن بازی ها در نیم فصل دوم گفت: نیم فصل دوم شرایط به نفع ما خواهد بود. در اوایل فصل ما بدشانسی‌های زیادی آوردیم و از داوری هم در چند بازی ضربه خوردیم، ولی مطمئن هستم که در نیم فصل دوم دچار این مشکلات نمی شویم. برای قهرمانی باید تیم در قالب یک تیم مدعی ظاهر شود و شمایل قهرمانی داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق افتاده است. به همین دلیل من شانس زیادی برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستم. ما جام حذفی را با اشتباه داوری از دست دادیم و حالا بچه ها هم قسم شده اند که در لیگ قهرمان شوند و با شناختی که از کادرفنی تیم داریم اطمینان دارم به این مهم هم می رسیم.

وی در ارتباط با بحث تمدید قرارداد برانکو نیز به خبرنگار ایلنا گفت: من با آقای طاهری هم عقیده هستم. به نظرم الان وقت صحبت در این مورد نیست. خود آقای برانکو هم در شرایط فعلی به تمدید قراردادش فکر نمی‌کند. باید یک مقدار دیگر صبر کنیم و برای این موضوع وقت کافی را داریم. هدف اول همه ما قهرمانی پرسپولیس است و امیدوارم با برانکو در لیگ قهرمانان فصل بعد بازی می کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس و عضو هیات مدیره این باشگاه راجع به مشکل زمین چمن مجموعه درفشی فر و تغییر زمین تمرین سرخپوشان گفت: چند زمین را دیده ایم و در حال رایزنی هستیم تا بهترین زمین را برای ادامه تمرینات مهیا کنیم. هنوز چیزی تایید نشده است و وقتی به جمع بندی نهایی برسیم اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد شایعه پیوستن ادینیو به پرسپولیس گفت: به هیچ وجه این مسئله صحت ندارد و آقای برانکو هم در این مورد درخواستی از ما نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز