خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی

قلعه‌نویی: خوشحالم که در 2 دیدار قبلی 4 امتیاز کسب کردیم/باید ارتباط بین خط هافبک و حمله استقلال را قطع کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۲۱

سرمربی تراکتورسازی گفت: خوشحالم که در 2 دیدار قبلی 4 امتیاز کسب کردیم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال، گفت: خیلی خوشحالم که در 2 دیدار قبلی 4 امتیاز کسب کردیم بازی فردا با  مسابقه هفته چهاردهم مقابل استقلال فرق دارد باید چند مسئله را در بازی فردا لحاظ کنیم ارتباط بین خط هافبک و حمله استقلال را قطع کنیم.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: شجاع خلیل زاده تنها مصدوم ما است و جا دارد از دوستان رسانه‌ای که از تیم حمایت کردند تشکر کنم.

وی در مورد اینکه دفاع تراکتورسازی در مسابقه قبلی آشفته بوده است، اظهار داشت:‌ به نظر من تراکتورسازی یک طراح خوب ندارد. نظم و ساختار دفاعی در 2 بازی گذشته یکی از بهترین ارکان ما بود. موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق نکردیم اما موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم در بازی فردا می‌خواهیم نود دقیقه دوندگی کنیم. می‌خواهیم مرکز زمین را در اختیار بگیریم. دغدغه ما این است که مشکلات خود را در خط حمله حل کنیم. نظم دفاعی خیلی خوب بوده است و گلی دریافت نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: گل اول را در دیدار با استقلال اهواز زود زدیم و حریف را با مشکل روبرو کردیم گل دقایق پایانی هم نشان دهنده تلاش تیم بود. اینکه برتری خود را در دقایق زیادی حفظ کردیم نشانه خوبی است.

وی در مورد مربی گلرهای تراکتورسازی و بازگشت تاوارس به تمرینات عنوان کرد:‌ کاردوسو به تمرینات بازگشته است و آماده نشان است. باز هم از زحمات تونی  اولیویرا تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران تیم را تنها نگذارند. تاوارس هم به تیم بازگشته و کارش را دنبال خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی یاد آور شد: در مسابقه حذفی یک تیم حذف می‌شود و یک تیم صعود می‌کند از نظر نظم تیمی نسبت به قبل خیلی بهتر شدیم. شما به لیگ انگلستان دقت کنید. مورینیو بزرگترین مربی فوتبال از چلسی برکنار شد. در مجموع به تراکتورسازی امیدوار هستم. قدرت فراگیری تیم خوب بوده است. نوع تمرینات و افکار تیم تغییر پیدا کرده است. از زحمات سعید عباسی مدیرعامل تیم هم تشکر می‌کنم از روزی که به تراکتورسازی آمدم می‌دانم که او برای رساندن تیم به آرامش تلاش می‌کند و می‌خواهند موانع را رفع کند. اگر تیم بد بازی می‌کند به عباسی مربوط نیست بلکه به امیر قلعه‌نویی ارتباط دارد. همه باید به یکدیگر کمک کنیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در ادامه تأکید کرد: از همین الان مشخص شده که گورادیولا سرمربی فصل بعد بایرن نیست این تیم بزرگ از الان سرمربی بعدی خود را مشخص کرده است باید یاد بگیریم با هم کار کنیم. عباسی هم تلاش می‌کند همه داریم تلاش می‌کنیم تا تیم را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تا الان از 2 بازی 4 امتیاز گرفتیم و نسبت به قبل به آرامش بیشتری رسیدیم. چند سکه پاداش به کل اعضای تیم داده شد. شخصی که این پاداش‌ها را پرداخت کرده رفیق آذربایجان و تیمش است. قول‌هایی داده شده که در روزهای آینده بازیکنان تیم را شارژ کنند. الان شرایط خوبی داریم و نتیجه هم دست خودمان است. از تمام ارکان‌های باشگاه از تدارکات تا بنده همه تلاش می‌کنند. هواداران هم به تمرینات می‌آیند و قوت قلب ما شده اند هفته به هفته بهتر خواهیم شد. همه زحمت می‌کشند.

وی در مورد بختیار رحمانی که ساز جدایی می‌زند، گفت: صحبت‌هایی که  بختیار کرده ربطی به باشگاه ندارد. من باشگاه و سعید عباسی نمی‌توانیم سربازها را یک روز بیشتر نگه داریم. آنها روزی که خدمتشان تمام شود در جوی دوستانه جدا  خواهیم شد و برای پایان خدمتشان جشن بگیریم. رحمانی برای ما خوب بازی می‌کند البته مسئله‌ای بوده که او در موردش با عباسی صحبت کرده است. دوست داریم بازیکنان با تمام وجود بازی کنند. هر روزی هم خدمت آنها تمام شد بروند. از زنوزی هم به خاطر اینکه نریمان‌جهان و آقایی را در اختیار ما قرارداد تشکر می‌کنم از کمالوند هم تشکر می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا شخصی به باشگاه آمده و کادو داده است و آیا این نشان نمی‌دهد باشگاه در تامین پول با مشکل روبرو است، گفت: کادو گرفتن را نباید به خاطر کمبود بدانیم شاید باشگاه پرداختی زیادی نکرده است اما نسبت به خیلی از باشگا‌ه‌ها بیشتر پرداخت کرده‌ایم. اگر دوستی پاداش داده است به خاطر کمبود باشگاه نبوده بلکه او به خاطر عشقش به آذربایجان و دوستی با ما این کار را کرده است.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت یونس حمزه خاطرنشان کرد: یونس حمزه گفته اگر حقوقم را نگیرم سر تمرین نمی‌آیم به همین خاطر او سر تمرین حضور ندارد.

وی در ادامه  در مورد بیانیه باشگاه استقلال در مورد داوری، خاطرنشان کرد:‌ در بازی قبل اتفاقی نیفتاد که داور در آن نقش مستقیم داشته باشد. بیانیه باشگاه استقلال را نخواندم و نمی‌دانم چه چیزی در آن مطرح شده است و این را از شما می‌شنوم اما در 18 قدم در بازی قبلی اتفاقی نیفتاد. فکر نمی‌کنم داوری تاثیر گذار در نتیجه بازی باشد. در بازی قبلی مقابل استقلال اهواز یک پنالتی برای ما گرفته نشد. البته من بیانیه را نخواندم و نمی‌دانم چه موضوعاتی را بیان کرد‌ه‌اند.

سرمربی تراکتور یاد آور شد با نجفی شهردار تبریز دیداری داشتم. از من خواسته شده به برنامه موج فوتبال بروم تا در مورد مسائل مختلف صحبت کنم اما فعلا وقت این کار نیست و با فرا رسیدن تعطیلات لیگ این کار را می‌کنم.

وی در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند، امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و هواداران هم تیم را تشویق کنند. مهم تراکتورسازی و هوادارنش هستند. دورتمند فصل قبل وضعیت خوبی نداشت اما هواداران این تیم تا پایان فصل به همان اندازه ابتدای فصل بود. فوتبال گاهی شکست دارد. هواداران بیایند تیم را تشویق کنند. مربی، مدیر عامل، بازیکنان و ... چه بومی و چه غیر بومی آمده‌اند رفته‌اند و تنها نام تراکتورسازی مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز