خبرگزاری کار ایران

حقوق کی‌روش را تا پایان امسال داده‌ایم

کفاشیان: وسایلم را بردند و برگرداندند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۷۴۵

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که در انتخابات این فدراسیون در اسفند ماه سال جاری شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در خصوص جلسه روز گذشته با اعضای کمیته ملی المپیک و حبیب کاشانی مدیرفنی تیم فوتبال امید گفت: در این جلسه هماهنگی لازم برای حمایت از تیم امید صورت گرفت و قرار است مراسم بدرقه این تیم برای حضور در مسابقات انتحابی المپیک 2016 روز 16 دی‌ماه برگزار شود.

وی افزود: تا پایان بازی‌های انتخابی در قطر همه کارها به طور کامل انجام می‌شود و دبیرکل کمیته ملی المپیک حمایت خود را از تیم امید اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور ماموران نهادی مسئول در اتاق او گفت: آنها طبق قانون آمدند و یکسری وسایل را با خود برده و دوباره بازگرداندند. آنها در فوتبال به دنبال مدارکی هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

کفاشیان در خصوص مسائلی که در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود و اینکه حضور ماموران در دفتر او به این معنی است که او در انتخابات شرکت نکند، گفت: این مسائل مطرح می‌شود اما من در انتخابات شرکت می‌کنم. هر فردی که مجمع به آن رای دهد انتخاب خواهد شد و کارش را آغاز می‌کند.

وی درباره پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال گفت: مقداری پول از فیفا طلب داشتیم که بلوکه شده بود اما با مکاتباتی که در یکی دو سال گذشته داشتیم آنها قبول کردند که پول را در اختیار وزارت خارجه قرار داده و 80 درصد این پول از طریق سفارت ما و وزارت امور خارجه، هزینه تیم ملی در استرالیا، پرداخت حقوق کی‌روش و دستیارانش و ... شده است. ما در مجموع 9-8 میلیون دلار پول گرفته‌ایم که از طریق سفارت ایران در اختیار ما قرار گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق کی‌روش را پرداخت کرده‌اید، تصریح کرد: ما حقوق کی‌روش را تا پایان امسال داده‌ایم.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که تکلیف قرارداد خاکپور چه می‌شود، گفت: قرارداد وی آماده امضا است. نظرات حقوقی بود که جلسه با نماینده خاکپور داشتیم و پس از برطرف شدن یکسری نقاط ابهام آماده امضای قرارداد هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کی‌روش چه زمانی به ایران برمی‌گردد، گفت: قرار است کی‌روش پس از مرخصی خود به قطر برود و بازی‌های تیم امید را تحت نظر بگیرد، به ویژه عملکرد بازیکنانی که در تیم ملی هم حضور دارند و پس از آن چند روزی به پرتغال می‌رود و بعد از آن هم به ایران برمی‌گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی برای تیم ملی خواهید داشت، اظهار داشت: صددرصد بازی تدارکاتی برای تیم ملی خواهیم داشت اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز