خبرگزاری کار ایران

شمس در گفت‌وگو با ایلنا:

کادر فنی تیم ملی باید تغییر کند/قهرمان آسیا نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۷۰۵

با تساوی مقابل چین زنگ خطر برای تیم ملی ما به صدا در آمد و هر چه سریع‌تر باید تغییرات در کادر فنی ایجاد شود تا روحیه به تیم ملی برگردد چون بعید است با این کادر فنی قهرمان آسیا شویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت چین به غیر از ضرر هیچ دستاوردی برای فوتسال ما نداشت.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: باید ببینیم تورنمنت چین چه دستاوردی برای تیم ملی ما داشته است. به نظر من این مسابقات جز ضرر برای ما چیز دیگری نداشت . قول داده بودند صربستان در این مسابقات شرکت می کند اما جای آنها میانمار شرکت کرد و آقایان گفتند که میانمار از قدرت ها و تیم های خوب آسیا است و وقتی میانمار را 15 بر 2 بردیم و البته میانمار به تیم های دیگر هم باخت، گفتند که سطح مسابقات پایین بود و ای کاش به تورنمنت چین نمی رفتیم.

وی درباره تساوی برابر چین نیز اینگونه واکنش نشان داد: چین همیشه مغلوب تیم های امید و جوانان ما شده است. همه تیم هایی که در این تورنمنت بودند رده‌های بسیار پایینی داشتند و من نمی دانم چرا ما که تیم پنجم جهان هستیم باید در این مسابقات شرکت می کردیم؟ با این بازی ها ترس چین مقابل ما ریخت و همه فهمیدند مقابل چین که در جام ملت های آسیا در گروه ما قرار دارد، مشکل داریم. جالب اینکه آقایان بعد از قهرمانی در این تورنمنت سطح پایین جشن هم گرفتند.

شمس ادامه داد: قبل از اعزام تیم ملی به چین بهترین چپ پای ایران یعنی قاسم عروجی در تمرینات انگشت پایش شکست و 3 ماه باید پایش در گچ باشد. الان هم تاسیسات دریایی ضرر کرد و هم تیم ملی که برای جام ملت های آسیا آماده می شود. برای این تورنمنت سطح پایین لیگ را هم تعطیل کردند و ببینید که برای یک سفر تفریحی چقدر باید ضرر بدهیم. با تساوی مقابل چین زنگ خطر برای تیم ملی ما به صدا در آمد و هر چه سریع‌تر باید تغییرات در کادر فنی ایجاد شود تا روحیه به تیم ملی برگردد چون بعید است با این کادر فنی قهرمان آسیا شویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: دروغ بزرگی که آقایان گفتند این بود که با تیمی جوان در چین شرکت کردیم اما مهدی جاوید؛ سپهر محمدی؛ اصغر حسن زاده؛ علیرضا جاوید و قدرت بهادری همه جزو نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان در این تورنمنت در ترکیب اصلی بازی کردند. فقط محمد کوهستانی بازیکن جدید تیم ملی بود که او هم 30 سال سن دارد و این دروغ بزرگی بود که به مردم گفتند.

شمس در پایان گفت: بارها و بارها کمیته فنی و کمیته فوتسال گفته اند که مربیان تیم ملی حق ندارند در باشگاه‌ها کار کنند اما یکی از مربیان تیم ملی مدیر فنی یک تیم لیگ یکی در جنوب کشور است و جالب اینکه به بازیکنان برای حضور در این تیم جنوبی وعده تیم ملی داده شده است. متاسفانه از این پست در تیم ملی کمال سواستفاده را می برند هر چند که ممکن است کمیته فنی و کمیته فوتسال چشم شان را بر این تخلف آشکار ببندند اما همه فوتسالی ها می دانند که این امر اتفاق افتاده و این قانون شکنی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز