خبرگزاری کار ایران

پس از شکست مقابل نوریچ؛

فان‌خال: حاضر نیستم استعفا بدهم/ اخراجم به سود منچستر نیست

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۲۱۶

سرمربی هلندی منچستریونایتد تاکید کرد که حاضر نیست استعفا بدهد چراکه اخراج وی به سود این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، لوییس فان‌خال پس از شکست منچستر مقابل نوریچ درباره نتایج ضعیف تیمش گفت: احساس هواداران را درک می‌کنم. نباید در این بازی شکست می‌خوردیم ولی بازیکنان نتوانستند انتظار من را برآورده کنند.

وی درباره بحث استعفایش متذکر شد:حاضر نیستم استعفا بدهم. من می‌دانم شرایط تیم وخیم است ولی اخراج من به سود منچستر نیست.

این مربی هلندی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم و اعضای هیات‌مدیره باشگاه در جریان‌ هستند که حاضر به استعفا نیستم چراکه ما باید متحد شویم تا منچستر را از این وضعیت خارج کنیم.

وی توپ را به میدان هیات‌مدیره باشگاه انداخت و گفت: هر تصمیمی که اعضای هیات‌مدیره باشگاه بگیرند می‌پذیرم حتی اگر این تصمیم اخراج من باشد ولی من حاضر به استعفا نیستم.

فان‌خال با تاکید بر اینکه کسی نمی‌تواند فلسفه مربیگری او را زیر سوال ببرد، افزود: کارنامه من مشخص است. نیازی نیست در منچستر خودم را اثبات کنم.

وی در پایان با انتقاد از نمایش شاگردانش تصریح کرد: نمایش بازیکنان تیم راضی‌کننده نیست ولی تلاش می‌کنم تیم را از این وضعیت خارج کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز