خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم قهرمان نیم فصل در گفت‌وگو با ایلنا:

بقیه تیم‌ها سراغ بازیکنان ما نیایند/از استقلال اهواز و فولاد بازیکن نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۲۲

سرپرست تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تیم‌های دیگر لیگ نمی توانند با بازیکنان فعلی استقلال خوزستان نتایج خوبی را بگیرند.

بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد قهرمانی این تیم در نیم فصل لیگ برتر و شرایط این باشگاه تا اینجای لیگ گفت: جا دارد که از کادر فنی تیم و تمام بازیکنان تشکر کنم. کادر فنی تیم در راس همه آقای ویسی با درایتی خاص توانست موجب حضور قدرتمند تیم ما در لیگ شود. همه کارشناسان در ابتدای لیگ می گفتند که استقلال خوزستان برای سقوط نکردن خواهد جنگید و شرایط سختی خواهد داشت اما شما دیدید که با اعتمادی که عبدالله ویسی به بازیکنان تیمش داشت و تلاشی که بچه ها کردند ما چه نتایجی گرفتیم و الان در کجای جدول هستیم. به نحوی که همه قبول دارند تیم ما هم خوب فوتبال بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد.

وی ادامه داد: در ابتدای لیگ و بعد از گذشت چند هفته خیلی ها اعتقاد داشتند که بردهای ما شانسی است، ولی ما با روند خوبمان خیلی چیزها را ثابت کردیم، چون به به کارمان اعتقاد داشتیم. حتی بعد از شکست در بازی اول مقابل سپاهان که البته با اشتباه داوری بود هم ما می توانستیم بازنده زمین نباشیم. الان هم بسیار خوشحال هستیم که در اینجای جدول قرار داریم، ولی به خوبی می دانیم که کار اصلی ما تازه در نیم فصل دوم شروع می شود و روزهای سختی پیش رو خواهیم داشت و نباید مغرور باشیم.

وی در مورد قضاوت  داوران در نیم فصل نخست گفت: جا دارد اینجا از تمام داوران هم تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم، ما با اینکه در بازی اول و یا در دیدار مقابل استقلال تهران که رقیب مستقیم ما بود از داوری ضرر دیدیم، ولی هیچ مصاحبه ای علیه داوران نکردیم چون همیشه معتقد بودیم اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است و این اشتباهات سهوی است. داوران ما افراد زحمتکشی هستند و لایق بهترین ها هستند.

روشنایی راجع به نتایج خوب استقلال خوزستان در قبال هزینه کمی که این باشگاه در این فصل داشته، گفت: یکی از نکات بارز موفقیت تیم ما قراردادهای پایین بازیکنان بوده است. این تیم به خاطر پتانسیل بالای بازیکنانش در صدر جدول قرار دارد. قراردادهای ما همه شفاف هستند و تمام بازیکنان در جریان دریافتی هم‌تیمی‌های خود هستند و می دانند بقیه چقدر می گیرند. مهدی زبیدی در این فصل تنها با 60 میلیون تومان بهترین بازی را برای ما کرده است و این خیلی به تیم کمک کرده است. کل تیم ما با 4 میلیارد بسته شده و از این لحاظ از همه تیم های لیگ کمتر هزینه کرده ایم. رمز موفقیت ما این است که بچه ها برای پول بازی نمی کنند. در بازی مقابل ذوب آهن وقتی گل زدیم انگار روی نیمکت ما بمب منفجر شد و همه از خوشحالی روی هوا بودند، این نشان دهنده همدلی زیاد بازیکنان است. ما بازیکنی داریم که کمترین دقایق را بازی کرده است ولی با اشتیاق زیادی بازی را از روی نیمکت نگاه می کند. این چیزها برای تیم ما خیلی ارزشمند است و کمک زیادی به ما کرده است.

وی راجع به مشکلات مالی و همچنین شروع فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا نگران رفتن بازیکنان از استقلال خوزستان هستند یا خیر نیز اظهار داشت: خدا را شکر با تلاشی که مدیران باشگاه کردند تا الان هیچ مشکل مالی نداشتیم و تمامی پرداختی ها به موقع داده شده است. ما با همه بازیکنانمان صحبت کرده ایم. همین جا هم به همه تیم های لیگی می گویم که سراغ بازیکنان ما نیایند چون نمی توانند از این بازیکنان استفاده کنند. اگر استقلال خوزستان تا الان موفق بوده است به خاطر این است که ویسی از بازیکنان تیمش شناخت کامل داشته است. ما وقتی پیش از شروع فصل در اردوی کردان بودیم خود من به آقای ویسی گفتم با این بازیکنان کارمان سخت است. ولی ایشان به نفراتی که انتخاب کرده بود اعتقاد داشت. بازیکنان ما قرارداد طولانی مدت دارند ضمن اینکه همه بومی هستند و مطمئن هستیم که جایی نمی روند.

روشنایی در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکنی به استقلال خوزستان اضافه خواهد یا خیر نیز گفت: ما همه بازیکنان فعلی تیم را حفظ می کنیم و هیچ بازیکنی از ما جدا نخواهد شد. این موضوع را به خود بازیکنان هم گفته ایم. اما با توجه به رقابت سختی که در نیم فصل دوم خواهیم داشت دو سه بازیکن را جذب می کنیم و در این مورد کارهای اولیه را نیز انجام داده ایم و خود آن بازیکنان هم برای پیوستن به تیم ما ابراز تمایل کرده اند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نفرات مدنظر استقلال خوزستان از تیم های فولاد و استقلال اهواز هستند یا خیر گفت: این بازیکنان از فولاد و استقلال اهواز نیستند و در خارج از استان بازی می کنند. آقای ویسی شناخت خوبی از آن ها دارد، ولی تا زمانی که به توافق نهایی نرسیم نمی توانیم اسمی از این بازیکنان ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز