خبرگزاری کار ایران

قول صعود به المپیک نمی‌دهم

مایلی‌کهن: حریفان تیم امید خارجی نیستند، آنها داخلی هستند!

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۹۰۷

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: حریفان تیم امید خارجی نیستند، بلکه در داخل کشور حضور دارند.

به گزارش ایلنا، محمد مایلی کهن در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد برگزاری اردوی تیم امید در بندر عباس گفت: قرار بود اردوی داخلی داشته باشیم اما جزیره کیش با همه امکاناتی که دارد در زمینه امکانات ورزشی ضعیف است. طباطبایی زمین کیش را دید و تایید نکرد و به همین دلیل دنبال برگزاری اردو در استان های دیگر  کشورمان بودیم که دیدند در بندرعباس زمین مناسبی وجود دارد و از امروز تا پنجشبنه در بندرعباس اردو داریم و قرار است پنجشنبه هم برگردیم البته این اردو طبق برنامه بیشتر بود ولی نشد و فرصت کوتاهی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: اردوی کاملی نداریم زیرا می پوشان امید و نفت و تراکتورسازی و استقلال نیستند. 50 بازیکن در فهرست تیم امید هستند و برای اردوی بندر عباس 20 بازیکن همراه خودمان می بریم. ما در فهرست تیم امید 28 بازیکن داریم که طبعا باید 5 بازیکن از فهرست کنار گذاشته شوند.

مایلی کهن در مورد این اردو تیم امید و انسجام تیم امید ایران، گفت: باید از مدیریت کاشانی واقعا باید تشکر و قدردانی کنم و این دوره متفاوت با دوره های گذشته بود یکسری مشکلات همیشه داشته ایم و الان هم داریم. حریف اصلی تیم امید خارج از کشور نیست بلکه در داخل کشور است. این حریفان اجازه نمی دهند که با قدرت در میادین  حاضر شویم البته با حضور کاشانی مشکلات کمتر شده است و باشگاه های خیلی محبت کردند و تعامل خوبی با تیم امید داشتیم البته این همکاری 90 درصدی بود نه صدرصدی.

مدیر تیم امید تصریح کرد: در تیم امیدی که در بازی های آسیایی حضور داشت بازیکنانی مثل محسن مسلمان ، کاوه رضای و ... حضور داشتند اما این تیم نتایج بدی گرفت و یک تیم متلاشی شده را در اختیار گرفتیم و از بازیکنان زیادی تست گرفتیم. بازیکنان امید که زمانی در باشگاه هایشان یک دقیقه هم بازی نمی کردند اکنون به گونه‌ای هستند که باشگاه ها می‌گویند اگر ملی پوشان امید نباشند ضربه می خوریم.

مدیر فنی تیم امید ایران در مورد اینکه چقدر به صعود به المپیک امیدوار هستید، گفت: از سوال شما ممنون هستم زیرا از من نپرسیدید که صدرصد به المپیک می رود یا نه؟ هیچ مربی چنین قولی نمی تواند بدهد واقعیت این است که تیم ما تا جایی که شده خوب تمرین کرده و در انتخاب نفرات هم دقت کرده ایم نه اینکه اشتباه نداشته باشیم بلکه اشتباه داشته ایم ولی تلاش کرده ایم خوب عمل کنیم. ما می توانیم 5 تیم امید داشته باشیم. جوانان ما در فوتبال استعداد طلایی دارند.

وی افزود: من روسیاه تر از همه هستم ولی خیلی ها اعتقاد دارند که من استعدادیاب بدی نیستم. وقتی بازیکن جوانی یک سر و گردن بالاتر از بازیکن باتجربه است، باید او را انتخاب کنیم و این دیگر اسمش ریسک نیست. نمی توانم بگویم چند درصد صعود می کنیم اما تیم خوبی داریم 24 بازی تدارکاتی داشتیم و در غرب آسیا قهرمان شدیم و در بازی های دیگر هم یک باخت و یک مساوی داشتیم اما تیم امیدی که به اینچئون می رفت یک بازی داخلی را هم پیروز نشده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز