خبرگزاری کار ایران

قرارداد مهاجم برزیلی با تیم برانکو نهایی می‌شود؟

اختصاصی ایلنا/جزییات مذاکره پرسپولیسی‌ها با ادینیو

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۲۳

او در صورت مواجه شدن با پیشنهاد مالی بهتر از سوی هر باشگاهی اجازه دارد قراردادش را فسخ کند و با بازگرداندن بیعانه به باشگاه پرسپولیس تیم دیگری را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لوسیانو ادینیو، ستاره فصل گذشته تیم تراکتورسازی که موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ نیز شد، به احتمال فراوان در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس می‌پیوندد.

ادینیو که اول فصل اقدام به ترک فوتبال ایران و رفتن به لیگ ستارگان قطر کرد و با عقد قراردادی یک ساله به تیم السیلیه پیوست، در این تیم روزهای خوشی ندارد و در چند بازی گذشته نیز فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرده است.

بعد از شرایط نامناسب آقای گل فصل قبل لیگ، بحث حضور وی در فوتبال ایران تبدیل به یکی از اخبار داغ شده و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به یکی از دو تیم پرسپولیس یا تراکتورسازی تبریز از مدتها پیش به گوش می‌رسد. اتفاقی که به نظر می‌رسد چیزی بیش از یک شایعه است و این مهاجم برزیلی به زودی راهی تهران خواهد شد تا مذاکرات نهایی خود را برای پیوستن به سرخپوشان پایتخت انجام دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پرسپولیسی ها از طریق یک شرکت قدرتمند تجاری که در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان در دوبی فعالیت می‌کند، کار پیش پرداخت ادینیو را نیز انجام داده‌اند و مبلغی در حدود یک میلیون درهم معادل یک میلیارد تومان برای فسخ قرارداد این بازیکن با تیم السیلیه بیعانه گذاشته‌اند تا بعد از فسخ شدن قرارداد ادینیو، او را به جمع شاگردان برانکو اضافه کنند.

صحبت‌های چند وقت اخیر برانکو که گفته است به بازیکنی نیاز دارد که بعد از پیوستن به پرسپولیس مستقیماً در ترکیب اصلی قرار بگیرد و همچنین آدرسی که مدیران باشگاه پرسپولیس از جمله حسین عبدی، سخنگوی هیات مدیره این باشگاه به رسانه‌ها می‌دهند و تاکید دارند که سورپرایز بزرگی برای هواداران در راه است، به نظر می رسد که شایعات مربوط به پیوستن ادینیو به پرسپولیس را باید جدی تر گرفت. البته تراکتورسازی هم به دنبال جذب این بازیکن است اما با توجه به مشکلات مالی این باشگاه تبریزی بعید به نظر می‌رسد که آنها بتوانند ادینیو را جذب کنند.

به گزارش ایلنا، نکته‌ای که در مورد پیش پرداخت به ادینیو جالب به نظر می رسد این است که او در صورت مواجه شدن با پیشنهاد مالی بهتر از سوی هر باشگاهی اجازه دارد قراردادش را فسخ کند و با بازگرداندن بیعانه به باشگاه پرسپولیس تیم دیگری را انتخاب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز