خبرگزاری کار ایران

حاشیه تلخ بازی نفت و سایپا؛

فحاشی به منصوریان از فاصله یک متری!

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۰۱

در پایان بازی دیروز دو تیم نفت تهران و سایپا که دیروز برگزار شد، اتفاقی رخ داد که در نوع خود عجیب و البته تلخ بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ روز گذشته دو تیم نفت تهران و سایپا در هفته پانزدهم لیگ به مصاف هم رفتند که در انتهای این بازی شاگردان منصوریان موفق شدند با تک گل الویس نانگ حریف خود را مغلوب کنند. اما این بازی در پایان حاشیه ای داشت که در عین عجیب بودن، تلخ بود.

ماجرا از این قرار بود بود که در آخر بازی و بعد از سوت داور که باعث یک برد شیرین برای تیم نفت شد، علیرضا منصوریان بعد از اینکه به سمت مجید جلالی رفت و به وی خسته نباشید گفت، در حالی که قصد داشت به سمت رختکن برود، با اصرار یک تماشاگر  برای صحبت کردن مواجه شد. سرمربی نفت که فکر می کرد این تماشاگر قصد دارد راجع به خود بازی یا دیگر مسایل معمول میان هواداران و مربیان با او صحبت کند، پیش این فرد رفت تا صحبت های او را بشنود که به یکباره این تماشاگر  شروع به فحاشی شدید و بکار بردن  الفاظی رکیک در مورد منصوریان می کند و سپس پا به فرار می گذارد.

منصوریان در حالی که از شدت تعجب نمی دانست چه کاری باید انجام بدهد به سمت رختکن بر می گردد و در  مسیر وقتی با خبرنگاران مواجه شد، در مورد این اتفاق گفت: من فکر می کردم این فرد کار خاصی دارد و کمکی چیزی می خواهد، یا نهایتاً قصد دارد که کری بخواند. متاسفانه در فوتبال ما این مسائل وجود دارد و فحاشی به مربیان و بازیکنان عادی شده است، اما اینکه از فاصله یک متری به این شدت فحاشی کنند و بروند برای من بسیار عجیب بود.

وی ادامه داد: البته بعد از پیگیری هایی که کردیم متوجه شدیم که این فرد چه کسی بود و از طرف چه کسی برای انجام این کار مامور شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز