خبرگزاری کار ایران

سایپا تیم کم نوسانی است

منصوریان: مصدویمت ها را به فال نیک می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۳۳۷

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا با تیم سایپا بازی داریم که از تیم‌های خوب ما است، آنها یک حرکت کم‌نوسان در لیگ دارند

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران مقابل سایپا گفت: فردا با تیم سایپا بازی داریم که از تیم‌های خوب ما است، آنها یک حرکت کم‌نوسان در لیگ دارند. من اعتقاد ویژه به افکار تاکتیکی مجید جلالی دارم و از دوستان خوب من است.
وی افزود: به دنبال این هستیم که روند صعودی‌مان در جدول رقابت‌ها ادامه دهیم. باید تاکید کنم ما در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی خودمان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم اما من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم از این جهت که مصدومیت این نفرات ما را مجبور کرد که از چند بازیکن جوان خودمان استفاده کنیم که این جوان‌ها توانستند اعتماد من را جلب و خواسته‌های کادرفنی را برآورده کنند. خیلی خوشحالیم که 5-6 جوان آینده‌دار در جمع‌ ما حضور دارند و شاید اگر مصدومیت بازیکنان اصلی ما نبود الان این اتفاق پیش نمی‌آمد.
سرمربی نفت تهران یادآور شد: همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا به روندی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم، آنچه مشخص شده مصدومان ما در تاریخ 6 دی در تمرینات گروهی حاضر خواهند شد و تا آن موقع ما به جوانانمان همچنان اعتماد خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل شما و منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه حل شد یا نه، گفت: روی صحبت‌های من با قنبرزاده نبود و سوءتفاهمی برای او و مدیر حقوقی باشگاه به وجود آمده بود. روز گذشته در جلسه‌ای سوءتفاهم برطرف شد و همه صحبت‌هایمان را در بین اعضای هیت امنا مطرح کردیم، در 20 ماه گذشته منافاتی با هم نداشتیم و خطاب صحبت‌های من با مدیریت باشگاه نبوده و حکم درددل را داشت.
سرمربی نفت تهران ادامه داد: دوست دارم کار کوچینگ (مربیگری) انجام دهم نه مدیریتی، دوست دارم خیلی راحت مربیگری کنم و این حق طبیعی من است. در مصاحبه خودم همین ادبیات را به کار بردم و از مسئولان خواستم که کمک کنند.
منصوریان با تاکید بر اینکه علیه قنبرزاده و مدیر حقوقی باشگاه صحبتی نکرده است،‌ گفت: من هیچ منافاتی با باشگاه ندارم، تشکیلات باشگاه و هیئت امنا به مسائل شخصی من واقف است. منصور قنبرزاده را در 20 ماه گذشته خوب شناختم و می‌دانم چیزی در دلش نیست.
وی در پاسخ به این سوال که پس از صحبت با قنبرزاده همانطور که گفته بودید کارد در جیب شما باقی مانده است، تصریح کرد: این کارد در دو طرف وجود دارد. روز گذشته در جمع مسئولان صحبت کردم و گفتیم کار سختی داریم و اگر کمک نشود این کاردی که شما گفتید در هر دو طرف باقی می‌ماند.
منصوریان در پاسخ به این سوال که اگر شما جای مدیریت باشگاه بودید چه برخوردی با سرمربی تیم می‌کردید که اینگونه صحبت کرده است، گفت: همین برخوردی که قنبرزاده انجام داد را می‌کردم. او با من دوستانه صحبت کرد. اگر به لیگ‌های دنیا نگاه کرده باشید باشگاه نفت ایده‌های نزدیک به تیم‌های دنیا دارد. این ایده در ذوب‌آهن هم وجود دارد. اگر سال گذشته سعید آذری، یحیی گل‌محمدی را تغییر می‌داد مسیر مربیگری او تغییر می‌کرد. روز گذشته صحبت‌های ما همین مسئله بود و همه عنوان کردیم که در یک قایق هستیم و اگر قنبرزاده ناخدا باشد همه باید در یک مسیر حرکت کنند فقط یک تفاوت وجود دارد و اینکه شما به من به عنوان یک ویترین نگاه می‌کنید. ادبیات باشگاه نسبت به پولی که داریم خوب است. سوال شما مثل این می‌ماند که از کامپیوتر بپرسید چه خبر؟ ما باید در کافه‌تریا بنشینیم و قهوه سفارش دهیم و به شما توضیح بدهم. در اینجا نمی‌توانم صحبت کنم یا باید پیچش کنم.
وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش در این بازی اظهار داشت: بیرانوند در بازی قبل دچار آسیب‌دیدگی شد و هنوز درد دارد و باید از او مراقبت کنیم از این جهت که دروازه‌بان تیم ملی هم به حساب می‌آید. سعید لطفی دیگر بازیکن ما بود که در بازی با فولاد دچار آسیب‌دیدگی شد که متاسفانه کف پای ساسان انصاری به پای لطفی برخورد کرد که خدا را شکر شکستگی به وجود نیامد و وضعیت این بازیکن بهتر شده است.
سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه مشکل مالی نفت چه زمانی حل می‌شود، گفت: اجازه دهید من یک نکته را به شما اعلام کنم. در حال حاضر تیم‌هایی مثل گسترش فولاد، سپاهان و استقلال خوزستان در فوتبال ایران هستند که درگیر مسائل مالی نیستند اما باشگاه‌های دیگر با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ وقت نمی‌شود همزمان کار تاکتیکی را در باشگاه‌ها پیش برد اما مشکلات مالی همچنان پابرجا باشد. این دو مسئله به نوعی به هم وابسته هستند.
منصوریان افزود: من فصل پیش در صحبت‌هایی که با تاج داشتم مسئله استفاده از بازیکنان زیر 22 سال را گفتم که این طرح اجرا شد و طرحی بود که من آن را به سازمان لیگ ارائه دادم. مورد دیگری که به سازمان لیگ اعلام کردم این بود که باشگاه‌ها بودجه مشخص به سازمان لیگ ارائه دهند. وقتی باشگاهی اعلام می‌کند برای یک فصل 25 میلیارد می‌خواهد هزینه کند باید به تعهد خود عمل کند و در غیر این صورت باید با کمیته انضباطی درگیر شود.
وی گفت: وقتی باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه باشند یک بازیکن نمی‌تواند روی تمریناتش تمرکز کند. به طور مثال بازیکن من خانه 70 متری خریداری کرده که در قبال پرداخت این خانه مسئول است و باشگاه باید حق و حقوق او را پرداخت کند تا او بتواند پول خانه‌اش را بپردازد، وقتی این مشکلات به وجود بیاید بازیکن دچار ناهنجاری می‌شود و این ناهنجاری‌ها در تمرین، زندگی شخصی بازیکن و یا در مصاحبه‌های او دیده می‌شود.
منصوریان در واکنش به این مسئله که وقتی اسم نفت روی باشگاه نفت تهران است، این باشگاه نباید با مشکل مالی مواجه باشد، عنوان کرد: الان 5 باشگاه فوتبالی هستند که در شهرهای مختلف اسم نفت را یدک می‌کشند اما همه با مشکلات مالی مواجه هستند. خودتان می‌دانید قیمت نفت پایین آمده و این مسئله مشکلاتی را برای کشور هم به وجود آورده است. مطمئن باشید وقتی مشکلات مالی نباشد منِ مربی نیازی نمی‌بینم مثل قبل از بازی با فولاد درددل یک بازیکنم را رسانه‌ای کنم تا این مسئله به مذاق باشگاه خوش نیاید. طبیعی است اگر مشکلات مالی نبود شاید تا 200 سال دیگر خدشه‌ای در روابط من و قنبرزاده مدیریت باشگاه به وجود نمی‌آمد.
سرمربی تیم نفت تهران درباره اینکه چرا بازیکنان تیمش مدام مصدوم می‌شوند گفت: مصدومیت در فوتبال اتفاقی است که نمی‌شود جلوی آن را گرفت. همین جا لازم می‌دانم از دکتر نوروزی و خانم محمدی و کادر پزشکی باشگاه نفت که تعامل خیلی خوبی با هم دارند تشکر کنم.

منصوریان در پایان درباره لیست خرید و خروجی تیمش گفت: ما نه لیست خروجی داریم نه لیست خرید، چرا که تغییرات زیاد نمی‌تواند به نفع ما باشد؛ البته شاید یک خروجی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز