خبرگزاری کار ایران

پرویز برومند در گفت‌وگو با ایلنا:

مرا خائن بخوانند شکایت می‌کنم/حجازی الگوی من بود

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۷۸

من به اصرار خود ناصر خان بازی کردم چون به دکتر نوروزی گفته بود هر طوری شده پرویز را به بازی برسان و باید بازی کند. من حتی لباس بازی هم نداشتم و از یحیوی و بابازاده خواستم لباس‌شان را به من بدهند.

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: از همسر حجازی خواستم صحنه های مربوط به من در فیلم "من ناصر حجازی هستم" حذف شود.

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" با همسر ناصر خان صحبت کردم و قرار شد آن صحنه هایی که مربوط به ما بود را بردارند و آنها هم گفتند که آن صحنه‌ها حذف خواهد شد. شنیده ام که این فیلم اکران شده و اگر آن صحنه ها باشد و ما را خائن معرفی کرده باشند، شکایت خواهم کرد.

وی افزود: رابطه ناصر خان و امیر قلعه نویی مثل رابطه استاد و شاگرد بود و هیچ مشکلی نداشتند. اگر هم مشکلی بوده من در جریان آن نبودم چون تا آن موقعی که ما بودیم مشکلی نبود. من در مورد خودم صحبت می‌کنم که به دروغ می‌گویند در بازی با سایپا خیانت کردیم. می خواهم بگویم چقدر ساده به یک نفر انگ می‌زنند. به راحتی نمی‌شود از این اتهام گذشت. اتهام خیانت سنگین است و مگر می‌شود از آن راحت گذشت که فردوسی پور در برنامه اش می گوید بیایید و گذشت کنید.

وی ادامه داد: حاشیه های بازی با سایپا به این دلیل بود که ما سه بر یک جلو بودیم اما چهار بر سه بازی را باختیم. من اصلا قرار نبود در آن بازی به زمین بروم و بازی کنم چون مصدوم بودم و مچ پایم خراب بود. من به اصرار خود ناصر خان بازی کردم چون به دکتر نوروزی گفته بود هر طوری شده پرویز را به بازی برسان و باید بازی کند. من حتی لباس بازی هم نداشتم و از یحیوی و بابازاده خواستم لباس شان را به من بدهند و با آن شرایط مرا به زمین فرستادند.

دروازه بان سابق استقلال اظهار داشت: آن باخت معروف به سایپا یک اتفاق بود و افتاد. به نظر من آن باخت به خاطر ضعف خط دفاع تیم ما بود. البته سایپا هم تیم خوبی بود و جوانهای خیلی خوبی داشت و باعث شد آن اتفاق بیفتد.

برومند در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا ذهن حجازی را نسبت به شماها خراب نکرده بودند؛ گفت: نمی‌دانم؛ من از این مسائل اطلاع ندارم. ارتباط من و ناصر خان دلی بود چون ناصر خان الگوی من بود و همدیگر را خیلی دوست داشتیم. هیچ وقت بین من و ناصر خان هیچ مشکلی پیش نیامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز