خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس-گسترش فولاد

کمالوند: در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۲۶

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر بود.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت:

نیمه اول متعلق به پرسپولیس و نیمه دوم متعلق به ما بود، پس تساوی نتیجه عادلانه ا‌ی می‌‌توانست باشد. بازی با پرسپولیس آن هم تیمی که با برانکو متحول شده است سخت است.

وی در مورد مصدومیت ابراهیمی قبل از بازی و تاثیر غیتبش در تیم گسترش گفت:

پتانسیل دو تیم متفاوت است و پرسپولیس برای قهرمانی تیمش را بسته ولی ما شرایط دیگری داریم. ما امسال متحول شده ایم و سیاست باشگاه این است که بتوانیم رتبه تک رقمی داشته باشیم.در  تیمی‌هایی مثل ما غیبت یک بازیکن برایش موثر است ولی اگر ابراهیمی بود شرایط فرق می‌کرد و اگر آن اشتباه را نظامی‌پور مرتکب نمی‌شد و توپ را به اوت می‌زد گل نمی‌خوردیم. کمالوند تاکید کرد: گسترش در فصول گذشته برای سقوط نکردن می‌جنگید اما در این فصل در میانه جدول است.

کمالوند در مورد اینکه امروز تیمش تمرکز نداشت، گفت

موافقم؛ دلیلش دو عامل اصلی داشت. یکسری از بازیکنان ما مثل شجاعیان و درویشی در جو ورزشگاه آزادی و بازی مقابل پرسپولیس حضور نداشتند و امروز این جو را تجربه کردند و نبود ابراهیمی به ما لطمه زد و اگر دقت می‌کردیم گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس سخت نبود و هیچ تیمی مثل ما پرسپولیس را تحت فشار قرار نداده است.

وی در مورد حضور شجاعیان در استقلال گفت:

این سوال یک جواب مشخص دارد آیا استقلال رحمتی را از دست می‌دهد؟آیا پرسپولیس هم طارمی را از دست می‌دهد؟ اگر آنها این بازیکنانشان را از دست می‌دهند ما هم شجایان را از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز