خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا؛

بانوی پیر به کورس قهرمانی بازگشت

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۴۴۴

با توقف تیم فوتبال رم، یوونتوس توانست با برتری در دیدار برابر فیورنتینا به جمع مدعیان قهرمانی لیگ ایتالیا اضافه شود.

به گزارش ایلنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت. در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته، ناپولی در خانه میزبان رم بود که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این تساوی ناپولی 32 امتیازی شد و رم 29 امتیازی. حال فیورنتیای 32 امتیازی با پیروزی در بازی خود میتواند فاصله خود را با ناپولی به سه امتیاز افزایش دهد.

این دیدار سرد و کسل‌کننده موقعیت‌های چندانی نداشت و رمی‌ها تا حدودی نسبت به ناپولی برتری نسبی داشتند ولی نتوانستند موقعیت‌های خودشان را تبدیل به گل کنند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دیگر دیدار یوونتوس در خانه به دیدار فیورنتینا تیم دوم جدول رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. در این دیدار در حالی یووه به برتری رسید که بیانکونری فصل ضعیفی داشتند و در شروع رقابت‌ها در بین تیم‌های پایین جدولی قرار داشتند ولی رفته رفته به خودشان آمدند و توانستند خودشان را به بالای جدول برسانند.

در این دیدار ابتدا ایلیچ خیلی زود در دقیقه 3 فیورنتینا را از حریف خود پیش انداخت ولی خوان کوادرادو سه دقیقه بعد موفق شد بازی را به تساوی بشکاند.

بازی دو تیم با تساوی یک بر یک تا دقیقه 80 ادامه داشت؛ نتیجه‌ای که بیش از همه سایر تیم‌های صدرنشین از جمله اینتر را خوشحال می‌کرد ولی یووه در ادامه به خود آمد و دو بار دروازه فیورنتینا را باز کرد. ماریو مانژوکیچ و پائولو دیابالا گلزنان یوونتوس بودند تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود یوونتوس به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز