خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ تراکتورسازی صفر-استقلال صفر

زد و خورد در تبریز به نفع ویسی

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۳۷

سرخابی‌های تبریزی و تهرانی بعد از یک جدال حساس به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که در انتها این بازی با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

شرح بازی

استقلال و تراکتورسازی در یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. در نیمه اول بازی این تراکتورسازی بود که بازی را بهتر شروع کرد اما استقلالی ها با استفاده از ضدحمله های خطرناک خود بارها دروازه تراکتورسازی را تا آستانه فروپاشی پیش بردند. در نیمه دوم اما تراکتورسازی افت فاحشی کرد و بیشتر جریان بازی دست استقلال بود. استقلال در نیمه دوم بارها از روی فرارهای خسرو حیدری موقعیت ایجاد کرد اما هیچکدام در حدی نبود که دروازه اخباری را تهدید کند تا در نهایت بازی با نتیجه بدون گل مساوی تمام شود.

داور: محسن قهرمانی

ترکیب دو تیم

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، کاردوسو(68 میرهانی هاشمی)، ایران‌پوریان، سینا عشوری، آگاستو سزار، بختیار رحمانی(59 مهرداد بایرامی)، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی (60 فردین عابدینی)، سامان نریمان جهان.

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

استقلال:

مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محسن کریمی(55 سجاد شهباز زاده)، جابر انصاری و آرش برهانی(63 علیرضا رمضانی).

سرمربی: پرویز مظلومی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز