خبرگزاری کار ایران

هدفم حضور در اروپا است

علیرضا رمضانی: فردا روز سرد و سختی در تبریز داریم

قلعه‌نویی هم به تراکتورسازی رفته که مربی بزرگ و کاربلدی است. انشالله در تبریز 3 امتیاز را بگیریم و در پایان نیم فصل صدرنشین بمانیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آماده ام اما باید ببینم کادر فنی چه زمانی به من اعتماد می کند.

علیرضا رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر چند فصل گذشته مصدوم شدم اما امسال و از شروع لیگ آماده ام و با تیم تمرین می کنم. تا الان به من بازی نرسیده و باید ببینیم کادر فنی چه زمانی به من اعتماد می کند تا برای استقلال دوباره به میدان بروم.

وی افزود: من از کودکی استقلالی بودم و هدفم بازی در این تیم بود که با سختی هایی که کشیدم به استقلال رسیدم. البته فقط به بازی برای استقلال قانع نیستم و هدفم بازی در اروپا است و انشالله با درخشش خوب در استقلال به اروپا هم برسم. الان به من بازی نمی رسد و نمی دانم مظلومی به من اعتماد ندارد یا مرا قبول ندارد. من دو سه بار در این رابطه با مظلومی صحبت کردم و از این به بعد احتمالا شرایطم عوض می شود.

وی درباره بازی حساس تیمش برابر تراکتورسازی گفت: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و بچه ها همه سرحال و یکدل هستند. فردا  بازی سختی با تراکتورسازی داریم. البته از این به بعد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود چون هر 4 روز یک بار یک بازی باید انجام بدهیم.

رمضانی با اشاره به آذری بودن خودش تاکید کرد: خودم بچه تبریز هستم و می دانم شرایط آب و هوایی به چه شکل است. فردا روز بسیار سرد و سختی خواهیم داشت. البته باید در مورد تغییرات آنها هم مراقب باشیم؛ قلعه‌نویی به تراکتورسازی رفته که مربی کاربلدی است. اما امیدوارم در تبریز 3 امتیاز را بگیریم و در پایان نیم‌فصل صدرنشین بمانیم.

رمضانی در مورد احتمال جدایی‌اش از استقلال گفت: من استقلال را خیلی دوست دارم و با مظلومی هم صحبت کردم که اگر به من اعتماد ندارد احتمالا از استقلال بروم. جدا شدنم از استقلال خیلی سخت است چون این تیم را خیلی دوست دارم. انشالله شرایط طوری باشد که در استقلال بمانم و در این تیم پیشرفت کنم.

کد خبر : ۳۲۸۵۹۷