خبرگزاری کار ایران

توقف پیکان و پیروزی خونه‌به‌خونه؛

نتایج هفته هجدهم لیگ دسته یک

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۰۵۵

هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با هشت بازی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ آزادگان، پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان مس کرمان بود که این بازی با نتیجه صفر - صفر به اتمام رسید. با این نتیجه پیکان تهران با 35 امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول جا دارد و مس کرمان 30 امتیازی شد.

در دیدار دیگر این هفته خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میزبان شهرداری اردبیل بود که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر توانست حریفش را مغلوب کرد. با این نتیجه خونه به خونه 33 امتیازی شد و همچنان بعد از پیکان تهران در جایگاه سوم جدول جای دارد.

همچنین ایران جوان بوشهر برابر میزبان خود فولاد یزد به نتیجه 2 بر 2 رضایت داد.

دیدار مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز نیز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. همچنین بازی گل‌گهر سیرجان و پارسه تهران با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت.

در دیگر بازی خیبر خرم‌آباد میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آلومینیوم هرمزگان میزبان نساجی مازندران بود که زور دو تیم به یکدیگر نرسید و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

نفت آبادان نیز توانست مهمانش داماش گیلان را به نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

دو دیدار پاس همدان - گیتی پسند و آلومینیوم اراک - فجر سپاسی به دلیل شرایط بد جوی لغو شد و طبق قانون 24 ساعت بعد شرایط برگزاری این بازی دوباره بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز