خبرگزاری کار ایران

ناگفته‌هاى عادل درباره اجرای ۱۷ ساله برنامه نود؛

فردوسی‌پور: با دولت احمدی‌نژاد دچار چالش شدم

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۲۳۰

تهیه کننده و مجری برنامه نود با اشاره به اتفاقاتی که در طول هفده سال تهیه و اجرای این برنامه رخ داده گفت: در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی‌نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود.

به گزارش ایلنا، عادل فردوسی پور درباره اینکه خیلی از مقامات و روسای سازمان صدا و سیما کمک کرده‌اند که برنامه نود به کارش ادامه بدهد، اظهار کرد: صد درصد اینطور است چه زمان ریاست آقای لاریجانی در صدا و سیما و بخصوص در زمان آقای ضرغامی که چالش‌های زیادی رخ داد. بخصوص چالش لفظی با نمایندگان مجلس  که تعدادی از آنها روز بعد از برنامه در صحن علنی مجلس علیه من نامه امضا کردند.

وی با بیان اینکه هنوز در زمان ریاست سرافراز در صدا و سیما برایش مشکل خاصی پیش نیامده است، افزود: در این مدت از من حمایت شد شاید چون به سلامت کاری من ایمان داشتند. من در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود ولی چون حرفم درست بود، جلوی کار سیاسی و غیر ورزشی انتقال تیم‌ها به شهرستانها گرفته شد.

مجری برنامه نود درباره تغییرات گرافیکی برنامه‌اش، تاکید کرد: ما به لحاظ گرافیکی خیلی فرق کرده‌ایم و به سمت مینیمال رفته‌ایم. الان به سمتی رفته‌ایم که از رنگ‌هایی که کمتر در تلویزیون استفاده می‌شد، استفاده می‌کنیم.

فردوسی پور در ادامه درباره اینکه روز دوشنبه‌اش چطور سپری می‌شود، تصریح کرد: دوشنبه‌ها که روز خوبی برای من است! (با خنده) من جمعه، شنبه و یکشنبه از شب تا صبح در شبکه هستم. دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ به شبکه می‌روم. در واقع برنامه نود برای من هر هفته از پایان یک برنامه آغاز می‌شود و تا دوشنبه بعد طول می‌کشد!

تهیه کننده و مجری برنامه نود از احتمال رایگان شدن پیامک‌های برنامه‌اش هم خبر داد و افزود: مبلغ پیامکی که مردم به برنامه می‌فرستند، همان مبلغی است که یک نفر به نفر دیگری می‌زند ولی ما دنبال این هستیم تا پیامکها به سمت «دیتا» برود و هزینه‌ای برای مردم نداشته باشد.

وی که در برنامه گلخانه شبکه سه حضور یافته بود، در خصوص یک خاطره تلخ و یک خاطره شیرین، گفت: درباره خاطرات تلخ باید بگویم تهدیدها و مشکلاتی بود که گفتن آنها الان قابل پخش نیست! اینطور نیست که همه چیز «گل و بلبل» باشد. من زیاد سختی کشیده‌ام و این موها را بیخودی سفید نکرده ام!

این تهیه کننده و مجری در ادامه در مورد اینکه بیشتر مخاطبان او عشق فوتبالی هستند گفت: الان یک مقدار کار سخت تر شده چون طیف بیننده‌های ما از همه اقشار جامعه هستند.به دلیل اینکه سوژه‌های اجتماعی و فرا ورزشی هم در برنامه داریم که با اقبال عمومی مواجه شده است.

عادل فردوسی پور در مورد اینکه طرفدار استقلال است یا پرسپولیس گفت: این سوال را چندین بار جواب داده‌ام که به دلیل شرایط کار نه استقلال و یا پرسپولیس در نظر من فرقی ندارند و حاضرم اینجا قسم جلاله بخورم که اینگونه است. گرچه خود بیننده متوجه می شود و آنها بهترین قضاوت را می‌کنند. مطمئن باشید به دلیل حساسیت بالای کار هیچ گاه این موضوع ها را در برنامه ۹۰ دخیل نکردم.

وی در مورد فعالیت ۱۷ ساله برنامه اش گفت: افتخار من این است که همه به من اعتماد دارند و به پاکدستی و بی غل و غش بودن برنامه اذعان دارند و همین یکی از عوامل اصلی موفقیت برنامه ۹۰ در بین برنامه های تلویزیونی است.

مجری برنامه نود در پایان گفت: نجات یک نفر از اعدام، رکورد ۶ میلیون پیامک و نجات مرزبان‌ها هم از مسائلی بود که اتفاقات شیرینی برای من بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز