خبرگزاری کار ایران

تبعات یک تصمیم غیر حرفه ای؛

بهروان: به احتمال زیاد بازیکنان نفت محروم خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۲۴

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که محروم شدن بازیکنان نفت به دلیل همکاری نکردن با تیم امید، قانون فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ایلنا؛ غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص عدم همراهی سه بازیکن نفت تهران در اردوی تیم امید و اینکه گفته می‌شود ممکن است نفت در صورت استفاده کردن از بازیکنان امیدش در بازی بعدی 3 بر صفر بازنده شود، گفت: لیگ برای اردوی تیم امید تعطیل شد و انتظار داشتیم که همه تیم‌ها با این تیم همکاری کنند. این مسائل هم مربوط به فدراسیون فوتبال می‌شود و آنها باید تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به قانونی که ابتدای فصل اعلام شد مبنی بر اینکه اگر باشگاه‌ها با تیم‌های ملی همکاری نکنند بازیکنان‌شان از همراهی تیم باشگاهی خود محروم می‌شوند، اظهار داشت: این مسئله خواست فدراسیون فوتبال بوده و ابلاغ آن هم به سازمان لیگ آمده است. محرومیت احتمالی بازیکنان نفت هم قانون فدراسیون است و آنها از سازمان لیگ خواسته‌اند این قانون را اجرا کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: اگر همکاری با تیم‌های ملی صورت نگیرد و قرار باشد محرومیتی برای بازیکنان در نظر گرفته شود، این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز