خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از پرسپولیس؛

سرخ‌های پایتخت در کیش اردو می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۶۷۱

کاروان 39 نفره پرسپولیس برای برپایی اردوی یک هفته‌ای امشب عازم جزیره کیش می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی یک هفته‌ای خود، امشب تهران را به قصد کیش ترک خواهد کرد. سرخپوشان به این منظور از ساعت 17 در فرودگاه حضور پیدا خواهند کرد و با پرواز هواپیمایی زاگرس در ساعت 18:30 تهران را به مقصد جزیره ترک می‌کنند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه کاروان پرسپولیس متشکل از 39 نفر خواهد بود که 22 نفر آنها را بازیکنان تشکیل می‌دهند، هتل پارامیس را به عنوان محل اقامت سرخپوشان معرفی کرد.

سوشا مکانی، ایمان صادقی، مرتضی قدیمی‌پور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، لوکا ماریچ، مایکل اومانا، رامین رضائیان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، محمد انصاری، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سید علی فاطمی، علی علیپور، مهدی طارمی، جری بن سون، محمد رحمتی و سهیل اصغری، 22 بازیکنی هستند که سرخپوشان را در اردوی کیش همراهی می‌کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در جریان اردوی یک هفته‌ای خود در کیش، هشت جلسه تمرین و یک بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه تمرین و بازی پرسپولیس در کیش از سوی سرمربی مشخص و اعلام شده است و بر این اساس، در کیش هشت جلسه تمرین و یک بازی دوستانه خواهیم داشت.

کاروان تیم پس از پرواز امشب، بلافاصله راهی هتل خواهند شد تا بازیکنان پس از صرف شام استراحت کرده و آماده شروع تمرینات از روز چهارشنبه شوند. جلسات تمرینی فردا از ساعت 10:30 صبح و 16 خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و یکشنبه نیز دو جلسه تمرین خواهیم داشت. روز شنبه هم در نوبت صبح تمرین می‌کنیم و برای نوبت بعدازظهر در تدارک یک بازی دوستانه هستیم و فقط روز جمعه یک جلسه تمرین خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آینده به عنوان روز بازگشت مشخص شده و قرار است با پرواز ساعت 12:30 ظهر به تهران برگردیم. برانکو ایوانکوویچ سه‌شنبه آینده را به بازیکنان استراحت داده و تمرینات تهران از چهارشنبه آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است، پرسپولیس روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف نفت تهران رفت و با نتیجه یک بر یک مقابل تیم منصوریان متوقف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز