خبرگزاری کار ایران

پدرکشتگی کفاشیان با من تمام نمی‌شود

شمس: من و شمسایی می‌توانیم فوتسال را به اوج برسانیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۳۰

آرزویی ندارم جز اینکه دلم می خواهد با تیم ملی قهرمان جهان شوم که این فرصت را از من گرفتند و اجازه ندادند با تیم ملی قهرمان شوم.

سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان ایران گفت: از روز اول هم می دانستیم که فینال جهان را مقابل تایلند برگزار می کنیم.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به اینکه تایلند 4 سال پشت سر هم کار می کند و سرمربی تیم ملی بزرگسالان فوتسالش را هم به عنوان مشاور در کنار تیم ناشنوایانش قرار داده بود ما بازی اول تایلند را که دیدیم حس مان این بود که فینال را مقابل آنها انجام خواهیم داد. حتی روسیه هم نتوانست جلوی تایلند را بگیرد و در فینال مقابل 5 هزار تماشاگر تایلندی مقابل آنها بازی کردیم. فشار شدیدی روی بچه‌های ما بود اما 8 بر 3 تایلند را بردیم و برای دومین بار پیاپی قهرمان جهان شدیم. خیلی از تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی می خواستند این عنوان را از ما بگیرند اما خدا را شکر قهرمان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که نام شما با قهرمانی عجین شده اما گویا فدراسیون فوتبال اعتقادی به شما ندارد؛ گفت: در هر صورت پدرکشتگی که کفاشیان با من دارد گویا غیرقابل حل است. من همیشه برای خدمت به فوتسال کشورم اعلام آمادگی کرده‌ام اما بعید است این کدورت رفع شود. البته از طرف من رفع شده اما از طرف کفاشیان رفع نمی شود چون با من پدرکشتگی دارد.

وی افزود: برای من خدمت در هر جایی افتخار است چه در تیم ناشنوایان باشد و چه در تیم دانشجویان و دانش آموزان که با هر 3 تیم هم قهرمان جهان شده ام. آرزویی ندارم جز اینکه دلم می خواهد با تیم ملی قهرمان جهان شوم که این فرصت را از من گرفتند و اجازه ندادند با تیم ملی قهرمان شوم. اگر اجازه بدهند دنبال تحقق این آرزو هستم.

وی ادامه داد: نمی دانم کفاشیان چه مشکلی با من دارد. کفاشیان می گفت در برکناری من از تیم ملی فوتسال سعیدلو مقصر است اما بعدها معلوم شد خود کفاشیان مقصر است. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که شرایط اینگونه شد اما تا کفاشیان هست بعید به نظر می رسد مرا به همکاری دعوت کند هر چند که من همچنان آماده خدمت هستم.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: باید فدراسیون به این مساله فکر کند و جواب بدهد. مردم؛ کارشناسان و رسانه‌ها اعتقاد دارند که برگشت این حقیر و وحید شمسایی می تواند فوتسال ایران را به اوج برگرداند اما کفاشیان اعتقاد دیگری دارد. به هر حال برای تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت دارم.

شمس در پایان گفت: وحید شمسایی در 40 سالگی بهترین بازیکن فوتسال آسیا شد و نشان داد که ورزش سن و سال نمی شناسد. کسی که 2 جلسه در روز تمرین می کند همیشه آماده است و می تواند این افتخار را برای خودش و کشورش به دست آورد. جای تبریک به وحید و باشگاه تاسیسات دارد و امیدوارم شمسایی به عنوان مربی هم این افتخارات را به دست آورد. وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. افتخارات امروز فدراسیون فوتبال از فوتسال است و شعار ما که "فدراسیون فوتسال حق مسلم ما است" را پررنگ تر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز