خبرگزاری کار ایران

نمی‌گویم منصوریان دروغ می‌گوید اما صالح بداخلاق نیست

نوازی: پنالتی روزبه چشمی ضربان قلبم را روی هزار برد

وقتی روزبه چشمی پنالتی را خراب کرد ناامید شدم و ضربان قلبم روی 1000 بود اما رحمتی که پنالتی را گرفت همه چیز عوض شد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: همدلی بچه های ما باعث شد بازی سختی که مقابل نفت تهران در جام حذفی داشتیم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت تهران داشتیم. هر چند یک بر صفر جلو بودیم اما اخراج یعقوب کریمی کار را سخت کرد و گل مساوی را خوردیم. بچه ها با یک یار کمتر همت کردند و تلاش زیادی داشتند و بازی به پنالتی کشید اما همدلی بچه ها باعث شد بازی را ببریم. نفت خیلی خوب کار کرد و به منصوریان؛ چینی و خرمگاه تبریک می گویم و  برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد ادعای منصوریان مبنی بر رفتار زشت مجید صالح در این دیدار گفت: من نه چیزی دیدم و نه چیزی شنیدم. صالح چنین شخصیتی ندارد که بداخلاقی کند.  نمی گویم منصوریان دروغ می گوید. شاید یک اتفاقی افتاده و جر و بحثی هم داشته‌اند. من منصوریان و چینی را آرام کردم و به رختکن نفت بردم. همه قابل احترام هستند و این مسائل در فوتبال هست. شاید اگر ما می باختیم هم این اتفاقات می افتاد اما من از منصوریان و کادر فنی اش عذرخواهی می کنم. طبیعی است تیمی که می بازد فشار زیادی را تحمل می کند. منصوریان؛ چینی و خرمگاه از خودمان هستند.

مربی استقلال در مورد لحظاتی که دو تیم پنالتی می زدند گفت: من فشار خیلی زیادی را تحمل می کردم چون خودم این تجربه را داشته ام. من مقابل جوبیلو ایواتا پنالتی خراب کردم و می دانستم امید ابراهیمی و روزبه چشمی چه حالی دارند. وقتی چشمی پنالتی را خراب کرد ناامید شدم و ضربان قلبم روی 1000 بود اما رحمتی که پنالتی را گرفت همه چیز عوض شد.

وی افزود: استقلال این بازی را صد در صد مدیون رحمتی است و مهدی خیلی در این دیدار زحمت کشید. طالب‌لو هم که به رحمتی روحیه و انگیزه می داد و ترابپور به عنوان مربی گلرهای ما هم خیلی زحمت کشیدند. ما اگر به فینال برسیم کار رحمتی ارزش بیشتری پیدا می کند هر چند که الان هم کارش باارزش است.

نوازی در پایان گفت: ما در ادامه جام حذفی بازی سختی در تبریز مقابل تراکتورسازی داریم و تلاش می کنیم این بازی را هم ببریم تا به فینال برسیم. هر وقت جام را گرفتیم و هواداران خوشحال شدند می فهمیم که قهرمان شده ایم و الان برای حرف زدن درباره قهرمانی کمی زود است.

کد خبر : ۳۲۵۳۸۶