خبرگزاری کار ایران

کشتی جام باشگاه های جهان - تهران؛

بنی تمیم: آمریکا و گرجستان حریفان اصلی ایران هستند/اعلام جوایز تیم های قهرمان

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۳۸۳

دبیر فدراسیون کشتی از آمریکا و گرجستان به عنوان حریفان اصلی کشورمان در رقابت های جام باشگاه های جهان نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید بنی تمیم در گفت و گو با شبکه ورزش درباره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است اظهار کرد: در این مسابقات 15 تیم حضور دارند که 11 تیم خارجی و چهار تیم نیز ایرانی است.

دبیر فدراسیون کشتی اضافه کرد: این رقابت ها تحت عنوان جام باشگاه های جهان در دو رشته آزاد و فرنگی در ماه جاری برگزار می شود. وزن کشی رشته آزاد روز گذشته انجام شد و طی امروز و فردا نیز مسابقات برگزار می شود.

به گفته بنی تمیم، فینال رشته آزاد، بعدازظهر فردا (جمعه) برگزار می شود.

دبیر فدراسیون کشتی همچنین از برگزاری رشته فرنگی مسابقات جام باشگاه های جهان در 25 آذر ماه در تهران خبر داد و گفت: رشته فرنگی این مسابقات در منطقه آزاد اروند استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تیم های خارجی و داخلی حاضر در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان گفت: تیم های بیمه رازی، ستارگان ساری، کفایتی مشهد و شهرداری همدان چهار تیم داخلی و نمایندگان ایالات متحده آمریکا، بلغارستان، مجارستان، ارمنستان، بنگلادش، قرقیزستان، مغولستان، آمریکای لاتین، برزیل، جمهوری آذربایجان و گرجستان، 11 تیم خارجی حاضر در این مسابقات هستند.

بنی تمیم،آمریکا و گرجستان را حریفان اصلی ایران در این رقابت ها خواند و گفت: رضا یزدانی، احسان لشگری، میثم مصطفی جوکار و بسیاری دیگر از کشتی گیرهای مطرح و نامدار ایرانی در این مسابقات حضور دارند.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه جوایز این مسابقات به صورت تیمی اهدا می شود گفت: فدراسیون کشتی ایران در مجموع، 100 هزار دلار برای جوایز تیم های برتر مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در نظر گرفته که 50 هزار دلار به تیم اول، 30 هزار دلار به تیم دوم و 20 هزار دلار نیز به تیم سوم رقابت ها اهدا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال های اول برگزاری این مسابقات قرار داریم و ایران به عنوان برگزار کننده و طراح این مسابقات به شمار می رود، بیشتر هزینه ها به عهده فدراسیون ایران است. البته برخی تیم ها به هزینه خودشان آمده اند و هزینه سایر تیم ها نیز بر عهده فدراسیون است.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: از بعد ازظهر امروز و فردا شاهد مسابقات حساسی در این مسابقات خواهیم بود و فکر می کنم فینال این رقابت ها بین ایران و آمریکا یا ایران و گرجستان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز