خبرگزاری کار ایران

راز شکست تیم شمسایی چیست؟

خوراکچی: اگر این راز را فاش کنم شمسایی با من قهر می‌کند!

اگر فوت کوزه گری را بگویم همه تیم ها وحید شمسایی را شکست می‌دهند. ضمن اینکه وحید دوباره با من قهر می کند. ما حدود 3 ماه با هم قهر بودیم و تازه آشتی کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: زیبایی فوتبال و فوتسال به این است که برد و باخت زیاد دارد.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امسال با دو تیم متفاوت توانستم تاسیسات دریایی را شکست دهم. تیمی که با هدایت وحید شمسایی خوب کار می کند.

وی ادامه داد: همانطور که همه می دانند در فوتبال و فوتسال برد و باخت زیاد است و زیبایی آن هم به همین است. امسال هم در گیتی پسند و هم در میثاق نکاتی به بچه ها گفتیم که موثر بود. ما شناخت بسیار خوبی از میثاق داشتیم و توانستیم بازیکنان آنها را به خوبی مهار کنیم. ما این هفته مقابل تاسیسات دریایی به خوبی دفاع کردیم و در نهایت با یک گل اختلاف بردیم. این 6 امتیازی که تیم های من از تاسیسات دریایی گرفتند باعث شد صدر جدول فشرده شده و بازیها زیباتر شود. البته این باخت چیزی از ارزش‌های وحید شمسایی و تیمش کم نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که راه شکست دادن وحید شمسایی چیست؛ گفت: به قول خود وحید یک سال‌هایی بوده که او ما را برده و الان هم ما او را شکست داده ایم. شناخت من و وحید از یکدیگر  باعث می شود بازی برای بازیکنان مان سخت تر شود. اگر فوت کوزه گری را بگویم همه تیم ها وحید شمسایی را شکست می‌دهند. ضمن اینکه وحید دوباره با من قهر می کند. ما حدود 3 ماه با هم قهر بودیم و تازه آشتی کرده‌ایم! بردن وحید شمسایی یک راز است و مهم ترین مساله این است که بازیکنان را به خودباوری لازم برسانیم.

خوراکچی در پایان گفت: ما در حال حاضر با یک بازی کمتر در رده هشتم جدول هستیم و امتیازات زیادی را از دست داده ایم و شانسی برای قهرمانی نداریم. میثاق همیشه جزو تیم های قابل احترام لیگ بوده و همه تیم ها بازی مقابل ما را بازی سخت خودشان می دانند. اگر مسولان بتوانند حمایت مالی بکنند با اضافه کردن دو سه بازیکن، میثاق در سالهای آینده می تواند مدعی قهرمانی باشد.

کد خبر : ۳۲۵۳۰۴