خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

استقلال برنده به رختکن رفت/گل به خودی نفتی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۲۵۲

دیدار تیم های استقلال و نفت در رقابت های جام حذفی در نیمه اول با برتری تیم استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت  15:30 عصر امروز چهارشنبه تیم های استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی و در حضور 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری تیم استقلال به پایان رسید.

ترکیب نفت تهران: وحید شیخ ویسی، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، مهدی شیری، سعید لطفی، وحید حمدی‌نژاد، پیام صادقیان، نانگ، وحید امیری و علی قربانی

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، بهنام برزای و روزبه چشمی.

در ابتدای این دیدار استقلال با حفظ توپ و حرکت از جناحین نمایش بهتری داشت و در همان 10 دقیقه ابتدایی دوبار توسط جابر انصاری و شهباززاده دروازه نفت را تهدید کرد ولی این دو موقعیت راه به جایی نبرد.

از دقیقه 18 با 5 کرنر پیاپی تیم نفت توسط پیام صادقیان ، این زردپوشان نفت بودند که بازی را به تعادل کشاندند و توپ را در زمین استقلال به گردش درآوردند ولی موقعیت های تیم نفت چندان خطرناک نبود که دروازه آبی پوشان را باز کند.

جدی ترین موقعیت نفت در دقیقه 20 روی فرار و ضربه محکم علی قربانی مهاجم جوان تیم نفت رقم خورد که مهدی رحمتی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه دو تیم فوتبال محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و کمتر توپ روی دروازه ها به گردش درآمد و بازی دچار افت محسوسی شد .

در حالی که واپسین لحظات نیمه اول سپری می شد ارسال امید ابراهیمی از راست به اشتباه با ضربه سر محمد دانشگر مدافع نفت درون دروازه شیخ ویسی جای گرفت تا نیمه نخست با گل به خودی نفتی ها با برتری شاگردان مظلومی به پایان برسد.

در این دیدار که شاهین حاج بابایی قضاوت آن را برعهده داشت یعقوب کریمی از استقلال و حمید بوحمدان از نفت تهران کارت زرد گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز