خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

تمرینات ویژه برای دیدار با نفت/آخرین وضعیت مصدومیت نوراللهی

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۱۳۵

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با تمام نفرات خود در ورزشگاه درفشی فر تمرین کرد.

به گزارش ایلنا، تمرین سرخپوشان از ساعت 11 با سوت برانکو ایوانکوویچ و حضور بازیکنان در زمین چمن آغاز شد.

سرمربی سرخپوشان ابتدا دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و جزئیات تمرینات را برای آنها تشریح کرد.محمود خوردبین نیز در کنار زمین حضور داشت و امور اجرایی تیم را پیگیری می کرد.

محسن مسلمان که در حین وزنه زدن از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شده بود، پس از مراجعه به پزشک تیم، با انگشتان آتل بسته آماده تمرین شد.

در ابتدای تمرین بازیکنان، گرم کردن بدن‌ها را زیر نظر مارکو در گروه های دو نفره آغاز کردند. با صلاحید کادر فنی و پزشکی رامین رضائیان به دویدن دور زمین پرداخت.

دروازه بان‌های پرسپولیس هم زیر نظر ایگور در ضلع جنوبی زمین به تمرینات اختصاصی مشغول شدند و پس از دقایقی سوشا به جمع آنها اضافه شد.

احمد  نوراللهی که در تمرین دیروز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود زیر نظر کادر پزشکی معاینات لازم را برای ادامه تمرینات سرخپوشان انجام داد.

 پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت نوراللهی گفت: احمد به جهت مصدومیت از ناحیه مچ پا، امروز ابتدا فیزیوتراپی کرد و بعد از آن به تمرینات تقویتی پرداخت و در حال حاضر راه رفتن و دویدن را انجام می دهد. وی در نوبت بعدازظهر، همین برنامه را به اضافه تمرینات تعادلی را در برنامه دارد تا شرایط بازگشتش به تمرینات گروهی مهیا شود.

کریم باقری هم در کنار بازیکنان و پا به پای آنها به انجام تمرینات کششی و نرمشی پرداخت.

هواداران و اصحاب رسانه استقبال خوبی از تمرین نویت صبح سرخپوشان داشتند.

تمرینات شاداب و متنوع کادر فنی، اشتیاق بازیکنان را برای انجام کارهای تاکتیکی و بدنسازی افزایش داده بود.

در بخش پایانی تمرین دفاع و حمله با دو دروازه در نصف زمین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و برانکو نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز