خبرگزاری کار ایران

پیروانی: حرفهایم در مورد مایلی‌کهن را در تلویزیون می‌زنم

نود را ندیدم اما رای من هم کریم باقری بود

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۸۶۱

بهترین خاطره‌ام با کریم باقری بازی با استرالیا و گلی بود که در ملبورن زد ضمن اینکه در پرسپولیس هم خاطرات زیادی با هم داشتیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: رای من هم کریم باقری بود.

افشین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کریم باقری همبازی من بود و همیشه جزو بهترین‌ها بوده است. الان هم با هم رفت و آمد خانوادگی داریم و کریم همیشه به لحاظ فنی و اخلاقی بهترین بوده است. الان هم در پرسپولیس برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. دیشب خواب بودم و 90 را ندیدم اما اگر رای می‌دادم  هم قطعا رایم به کریم باقری بود.

وی افزود: کریم دارای خصوصیات فنی زیادی بود. او بازیکن خیلی خوبی بود و ضربات سر خیلی خوبی داشت. او همچنین از دوندگی زیادی برخوردار  و باهوش و مسولیت پذیر بود. بهترین خاطره ام با کریم باقری بازی با استرالیا و گلی بود که در ملبورن زد ضمن اینکه در پرسپولیس هم خاطرات زیادی با هم داشتیم.

وی ادامه داد: تا الان عابدزاده، زرینچه، سید جلال، پنجعلی، محرمی و باقری در نظرسنجی 90 رای آورده اند و از نظر من هم اینها بهترین بوده اند و باید به رای مردم احترام گذاشت. در تیم منتخب من ناصر محمدخانی و علی دایی و خداداد عزیزی و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به این فهرست در پست های دیگر اضافه می شوند تا تیم منتخب من کامل شود.

پیروانی در پایان و در مورد مصاحبه اخیر مایلی کهن علیه کی روش گفت: امروز خبرنگاران زیادی تماس گرفتند. در این رابطه مصاحبه نکردم چون قرار است در یک برنامه تلویزیونی حرفهایم را بزنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز