خبرگزاری کار ایران

سئوال دیگری جز بحث درباره سرپرستی‌ام‌ ندارید!

افشارزاده: من چسبیده نیستم/بروید از سازمان بازرسی کل کشور بپرسید

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۸۰۰

شما می‌توانید به سازمان بازرسی کل کشور مراجعه کنید و در این مورد با آنها حرف بزنید. همین بحث ها را مطرح می‌کنید که من حاضر نیستم با هیچ رسانه‌ای صحبت کنم.

بهرام افشارزاده که حضور همزمانش به عنوان سرپرست حوزه وزارتی و سرپرست باشگاه استقلال حرف و حدیث‌هایی را باعث شده است. سازمان بازرسی کل کشور بارها در خصوص منع حضور دو شغله‌ها و افراد بازنشسته در ورزش هشدار داده است اما چه دلیلی باعث شده تا وزارت ورزش بدون توجه به این هشدارها همچنان پست‌های کلیدی‌اش را به بهرام افشارزاده واگذار کند. آن هم با عنوان سرپرستی! چرا وزارت ورزش فردی را به عنوان مدیرعامل تعیین نمی‌کند؟ چرا حوزه وزارتی‌اش را با حکم سرپرستی اداره می‌کند؟ اینها سئوال‌های بی پاسخی است که واکنش‌های متفاوتی را همراه داشته است و در بین این واکنش‌ها البته سرپرست باشگاه استقلال موضعی جز دلخوری ندارد. در مورد این سئوال‌ها با افشارزاده تماس گرفته‌ایم.

متن گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با بهرام افشارزاده را می‌خوانید:

آقای افشارزاده! ما می‌خواهیم در مورد بازنشسته بودن شما و حکم سرپرستی‌تان با شما صحبت کنیم.

این بحث دیگر قدیمی شده و در موردش قبلا هم صحبت کرده ام. اینکه دیگر پرسیدن ندارد. من کارم را انجام می‌دهم. یعنی شما سئوال دیگری غیر از این ندارید.

سئوال‌های دیگری هم از شما پرسیده شده و شما هم پاسخ داده اید. اما قبول کنید که این سئوال از اهمیت بالایی برخوردار است.

من حالا هم همین حرف را زدم. گفتم سئوال دیگری جز این نیست که بپرسید.

شما یکی از مدیران شناخته شده در ورزش کشورمان هستید.

خیلی خب. پس شما خرابش نکنید. مرتب این سئوال را از من می‌پرسید. از من خواسته‌اند. من هم کارم را انجام می‌دهم. من که نچسبیده‌ام.

بحث ما هم دقیقا همین است. وزارت ورزش همواره مدعی شده که می‌خواهد قانون را در ورزش نهادینه کند و قانون را در مورد همه رعایت کند. شما قبول ندارید که بازنشسته هستید و در این مورد هم سازمان بازرسی حساسیت‌هایی نشان داده است؟ شما قبول ندارید که سرپرستی شما در باشگاه استقلال به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود؟

بنده فعلا سرپرست هستم و هیچ منعی هم ندارم که به کارم ادامه بدهم. اگر من احساس کنم کسی می‌تواند ... (ادامه حرفش را رها می‌کند) ما چند بازی مهم داریم که اگر در این شرایط کنار بکشم تیم ما از هم می‌پاشد.

شما بازنشسته هستید. قبول ندارید که حضور شما به عنوان سرپرست به نوعی دور زدن قانون است؟

نخیر. قبول ندارم. به هیچ وجه قبول ندارم.

اما قبول نداشتن شما واقعیت را تغییر نمی‌دهد.

شما می‌توانید به سازمان بازرسی کل کشور مراجعه کنید و در این مورد با آنها حرف بزنید. همین بحث ها را مطرح می‌کنید که من حاضر نیستم با هیچ رسانه‌ای صحبت کنم.

اما این سئوال ما اصلا حاشیه‌ای نیست که شما دلخور می شوید بلکه یک سئوال جدی است.

من هم جدی جواب شما را می‌دهم.

این خیلی خوب است که جدی به هم جواب بدهیم. اما باید واقعیت‌ها را هم بگوییم.

این سئوال قدیمی شده. من چندین بار به این سئوال جواب داده‌ام. هر کسی که بیاید و مدیرعامل باشگاه استقلال شود من کنار می‌روم. من می‌گویم این بحث قدیمی شده. اگر جای من بودید چه می‌کردید. به من بگویید!

آقای افشارزاده! سرپرستی شما در باشگاه استقلال دور زدن قانون است.

من اگر به پایان زمان سرپرستی‌ام برسم مطمئن باشید که این کار را خواهم کرد.

چه کاری؟ کناره‌گیری می‌کنید؟

به این صورت نیست که من چسبیده باشم. با توجه به کمبود آدم کارآمد در این زمینه آمدم. چه کسی حاضر است به اندازه من کار کند؟ از صبح تا شب. کار، کار، کار. هیچ انتظار مالی یا معنوی هم نداشته‌ام.

شما در وزارت ورزش هم سرپرست حوزه وزارتی هستید. این به نظرتان منطقی است؟

نخیر. من آنجا مدیرکل هستم.

اما با توجه به بازنشسته بودن شما وزارت ورزش نمی‌تواند چنین کاری بکند.

به عنوان سرپرست می‌توانند این کار را بکنند!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز