خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال

پتروشیمی صدرنشین شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۶۱۲

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال در حالی به پایان رسید که آینده سازان اصفهان نخستین پیروزی خود را در این فصل تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال تیم آینده سازان میهن اصفهان، تیم بدون برد لیگ میزبان نیروی زمینی بود که موفق شد با برتری 66 بر 58 نخستین پیروزی خود را در فصل جدید تجربه کند. اصفهانی‌ها در چند روز گذشته به دلیل تاخیر در پرداخت ورودی لیگ تهدید به کنار گذاشتن از لیگ برتر شده بودند.

شهرداری گرگان که به مشهد رفته بود میهمان ثامن این شهر بود و توانست برتری 87 بر 72 را از آن خود کند. گرگانی‌ها کوارتر اول را 23 بر 17 به برتری رسیدند، اما کوارتر دوم با پیروزی 17 بر  16 ثامن همراه بود.

در 10 دقیقه سوم بازی جدال دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد و در پایان نتیجه 17 بر 17 مساوی خاتمه یافت و زمان چهارم بازی نیز 31 بر 21 با برتری گرگانی‌ها همراه بود.

در آخرین بازی هفته شهرداری اراک میزبان شهرداری تبریز بود که نتیجه بازی دو تیم با حساب 71 بر 65 به سود اراکی‌ها خاتمه یافت.

در دو بازی دیگر این هفته نفت آبادان 77 بر 67 بر شیمیدُر غلبه کرد و پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد 75 بر 65 به برتری رسید.

با نتایج به دست آمده در این هفته پتروشیمی به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز