خبرگزاری کار ایران

چگونه سه پادشاه در یک اقلیم زندگی می‌کنند؟

حرف‌های جالب سیمئونه در مورد مثلث MSN

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۲۸

سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس به صحبت در مورد مثلث تهاجمی بارسلونا پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید در هفته دوازدهم لالیگا در خانه رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا با 26 امتیاز جایگزین رئال مادرید در رده دوم جدول رده بندی شود.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بر این باورم که عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتیم و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه حریف نمی‌شدند. به هر حال، مهم کسب سه امتیاز است که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: بازی به بازی پیش خواهیم رفت. روند خوبی داشتیم و می‌خواهیم به درخشش ادامه دهیم. مهم این است که بتوانیم قدم به قدم پیشرفت کنیم. پیروز شدن در ورزشگاه رئال بتیس اصلا آسان نیست ولی ما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز خارج خانه حساس را به دست آوریم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در ادامه سخنانش به پیروزی پرگل بارسلونا در ال کلاسیکو واکنش نشان داد و به ستایش از مثلث خط حمله بارسلونا که متشکل از لیونل مسی، لوییس سوارس و نیمار است، پرداخت و یک سوال جالب را مطرح را کرد.

او گفت: چیزی که می‌خواهم بدانم این است که چگونه سه پادشاه در یک اقلیم زندگی می‌کنند؟ نیمار، مسی و سوارس بسیار خوب بازی می‌کنند و دیدن آنها در میدان لذت‌بخش است. بارسلونا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود.

در جدول رده بندی لالیگا، بارسلونا با 30 امتیاز در صدر قرار دارد. اتلتیکو مادرید با 26 امتیاز دوم است و رئال مادرید هم با 24 امتیاز در رده سوم جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز